@Gustav_Adolf_3 @Gnubben Vem är hon?
Visa på X →479
inlägg
@Gnubben @Gustav_Adolf_3 Hårdrockens?
Visa på X →@Medvedor Ja har sett Sabbath några gånger men Ozzy var ju rätt sliten så hade varit roligare att se dom på 80-talet. Min man har/hade Dio som sin favorit.
Visa på X →@H4333J ❤️
Visa på X →@XarxaGnom Visste inte att SVT tagit med dessa i sitt program. Dåligt!
Visa på X →@xelarunar Dom är inte hårdrockare vad jag vet
Visa på X →@Ftertanke Det enda jag marinerar är när jag grillar kött. Är det slappt att stryka folk omedelbart?
Visa på X →@FrHaJo Nej 2011 kallade jag mig bara Ida, och hårdrockare. Kloaker har jag aldrig gillat dock. Inte terror eller antisemitism heller.
Visa på X →@Fantomen_Sthlm Det gör jag ofta annars, visste inte du var intresserad av min politik o mina visioner
Visa på X →@ken_wilson__ Jag betalar alltid själv o gärna för nån mer också
Visa på X →@Medvedor Wow! Synd att jag föddes så sent. Min man är tolv år äldre än mig, han har också sett Maiden när dom var på topp
Visa på X →@LVMHmannen Jaha kan inte tanter va hårdrockare?
Visa på X →@Abadabala Tack för input!
Visa på X →@Clermont1095 Näää hårdrock
Visa på X →@Thisiswhy_okay Äter bara bakelser muffins är för syntare
Visa på X →@PolviMikae74246 Punk är inte min grej, men alla ska med
Visa på X →@AndersBergman15 Trist du skulle va i mitt umgänge.
Visa på X →@MichaelLindgre3 Äh bara du inte gillar E-Type o betalar för dina egna partyn så är det lugnt!
Visa på X →@H4333J Vad menar du? Giller Micke damberg hårdrock? Högskoleutbildning är ingen garant för att du har o göra med en klipsk människa, det vet jag som är uppväxt i bruksorten
Visa på X →@EosMcfeast Gamla gummor är bäst på hårdrock!
Visa på X →@mhm_yazzo Metallica är väl det mest typiska vänsterbandet? Manowar, vilket jag får erkänna är mina favoriter, riskerar nog att ha en del högerfans
Visa på X →@tcntad1 Du behöver nog chilla lite min vän
Visa på X →@Gustav_Adolf_3 Oj det var dåligt av dom, har dom ordnat party med Åkesson?
Visa på X →@onfajah Exakt!
Visa på X →@enkoppkaffetack Nej jag är jättebra på det
Visa på X →