@brushandcolor Man kan tro tycka och påstå mycket.
Visa på X →1543
inlägg
Kollegorna i Stortinget kämpar på!
Visa på X →Vad syftar du på? Vi fördröjer inte några beslut.
Visa på Bluesky →Det skulle inte ge något. Alla de resurser som regionerna då har skulle flyttas över till nya kommuner (regionerna är enligt lagstiftningen sekundärkommuner). Även förstatligande kräver lokal organisation.
Visa på Bluesky →13/9 byter vi regering. Inte en dag för tidigt.

@brushandcolor Alltid svårt att jämföra rakt av. Idag kom svenska regeringens propp om att starta ännu en ny myndighet (som ska dubbelarbete redan existerande arbete).
Visa på X →@PinkSun53484860 Då får du rösta på honom!
Visa på X →@GigantenWP Detta var skämtsamt. Oxenstierna la grunden för svensk förvaltning som den ser ut nu och försök att förändra grunden i hans system misslyckas ofta. Jag har dock svårt med ministerstyre. Vi får se om KDs tankar vinner mark.
Visa på X →@pmcontrol_lynx Det är nog korrekt.
Visa på X →@Henrik74001025 Tackar våra soldater för deras genomförda insatser.
Visa på X →@grokabusernow Syftar du på Oxenstierna nu?
Visa på X →Mitt under medaljceremoni på P7 såg vi detta, att Jonny Lindfors bli ny svensk milrep vid Nato och EU. Ett utmärkt val av regeringen, stort grattis Jonny!
Visa på X →-> Eftersom min cykel visade sig ha blivit kaputt under vintern så blev det en stärkande promenad mellan byn och regementet. Tack för en fin medaljceremoni!


Tack LNLV26 för era insatser! Jag må vara något skeptisk till det här Nato-medlemskapet vi har skaffat oss men när vi nu är med är det just i närområdet runt Östersjön som vi ska göra insatser och övningar. Och det gör vi med bravur. ->




Kristdemokraterna vill ”reformera statsförvaltningen”. Ni vet hur det brukar gå med sånt. Axel Oxenstierna säger nej. Och så var det med den saken.

Kristdemokraterna vill ”reformera statsförvaltningen”. Ni vet hur det brukar gå med sånt. Axel Oxenstierna säger nej. Och så var det med den saken.

@Spesam Jag skulle dock verkligen verkligen rekommendera cykelhjälm! Och bilbälte. Billigare och enklare livförsäkring finns inte. Trevlig sommar!
Visa på X →@nils_lundgren @KyrkligaTing Vet inte vart du vill komma, men överdriven religiositet, i den betydelsen att man skadar sig själv eller andra på olika sätt, är aldrig bra. Det finns tyvärr många exempel både historiskt och nutida, i alla religioner. Vi löser det inte med klädförbud.
Visa på X →@nils_lundgren @KyrkligaTing Jag tycker att religionsfriheten är en oerhört viktigt del av de mänskliga rättigheterna. Och rätten till personlig frihet och integritet, där bland annat kläder ingår.
Visa på X →@nils_lundgren @KyrkligaTing Religionsfrihet är en viktig del av de mänskliga rättigheterna.
Visa på X →@Metabryce127965 Tack för att du kommenterar och ökar spridningen på mina inlägg! =)
Visa på X →@cazorrp Det är bortanför mina kunskaper =)
Visa på X →@SplutC Absolut!
Visa på X →@nils_lundgren @KyrkligaTing Att helt avfärda skolornas och socialtjänstens arbete håller jag absolut inte med om. Det är oerhört svårt att arbeta emot våld och förtryck (fråga närmaste kvinnojour) men att kontrollera kvinnors kläder kan inte vara en lösning.
Visa på X →@KristofferGra12 Ja, vanligt förekommande.
Visa på X →