Men någon verkar ha trollat Starmer med EU-hymnen i bakgrunden?
Visa på Bluesky →1554
inlägg
Sak jag lärt mig idag: Att brittiska premiärministrar designar sina egna talarstolar, som de använder utanför number 10 och i andra sammanhang. (Kolla speciellt Liz Truss talarstol!) Starmer och Sunak har dock haft samma.
Visa på Bluesky →@skaaltamigfan @MariannOlsen8 Nej det är aldrig okej, det är därför de inte längre står på listorna.
Visa på X →@skaaltamigfan @MariannOlsen8 Ännu mer än alla de uttalanden och krav på medlemmar att lämna listor, som partiledaren redan har gjort?
Visa på X →@leastw Mvh Ledamot i riksdagens kristna grupps styrelse =)
Visa på X →@MariannOlsen8 @skaaltamigfan Tråkigt oseriöst svepande. Med det sättet att resonera är SD och KD också samma.
Visa på X →@danieru242 Vi ser olika saker. Många gånger är det lugnt, andra gånger är det bara konton som skriver fula ord där användarnamnet består av en rad siffror.
Visa på X →@Kullabygden Nja?
Visa på X →@Kullabygden Njaaa…
Visa på X →@MorganMagnuss11 Ja.
Visa på X →@williamlundmar Kul!
Visa på X →@StyvmorSvea Jag heter inte My =)
Visa på X →@Kullabygden Jag hoppas du har rätt!
Visa på X →@fliqqer69 Nej SD växer inte varje dag =) de står helt still i opinionsmätningarna, och minskade i EU-valet.
Visa på X →@tidslinjen365 Jag har personer från många (alla?) partier i mitt flöde
Visa på X →@Elliot22773860 Ja, Iran är en fruktansvärd diktatur. Sverige borde stoppa alla utvisningar dit, så inte fler personer skickas in i förtrycket.
Visa på X →@swedish_carcass Fotbollsmatcher är alltid ett land mot ett annat, ja.
Visa på X →@casselbrant Haha, ingen aning! =)
Visa på X →@Murdocka16 Dekader?
Visa på X →@IlBaroneRams ”De” är ett ord som syftar på en grupp av många personer som man själv inte är en del av. Motsatsen är ”vi”. Kolla gärna en ordbok för fler språkliga exempel!
Visa på X →@williamlundmar Lycka till!
Visa på X →@MariannOlsen8 Vem?
Visa på X →@kc_noren Tack för din kommentar! Du kanske inte lockar till dig rasister på samma sätt som jag tenderar att göra. Trevlig fortsatt helg!
Visa på X →@jonasbjork Nej jag föredrar att ha koll ”för hand”.
Visa på X →@JornPoul Tack för din kommentar! Jag blockerar endast de värsta kontona, de som bara skriver extremt nedsättande och rasistiskt. Det går lätt att avgöra sånt genom att kolla hur kontot skriver och har skrivit tidigare.
Visa på X →