Vi och jänkarna är ändå ganska lika, 41-59.




422
inlägg
Vi och jänkarna är ändå ganska lika, 41-59.




Med tanke på den extremt upptrissade debatten om vandel i Sverige, kan man notera att Norge nu utvisar tre svenska medborgare med förbud att beträda norsk mark för resten av sina liv - utan att det ens finns en dom. https://www.vg.no/nyheter/i/xrMgOB/politiet-tre-svenske-gjengkriminelle-utvist-fra-norge
Visa på X →Kanonbra svar @CarlOskar 👍🏼
Visa på X →Nu kom den brutala upptäckten att jag går under namnet ”Vårdnadshavare 2” i sonens mobil… Vad heter ni i barnens mobiler?
Visa på X →Fantastiskt och kan inte tro det. Men tar en ordentlig single malt och firar att ayatollah Khamenei landat i världens smuts.
Visa på X →My fellow Iranians abroad, this article about the Parsi brothers and the Iranian regime was only published in Swedish. Please translate it/share it. https://www.expressen.se/debatt/rouzbeh-parsi-tonar--ned-fortrycket-i-iran/
Visa på X →Jobbigt för Palestinarörelsen nu. Khamenei borta. Hamas besegrat och Hizbollah krossat. Vad göra nu för att knuffa Mellanöstern i ”progressiv” riktning?
Visa på X →Iranier firar diktatorns död
Visa på X →Khamenei ✅
Visa på X →Vill påminna om min artikel om Parsi-brödernas försvar av iranska regimen och hur svensk media har gullat med dem i åratal. Ingen annan har skrivit om detta i Sverige vilket förvånar mig. Bra att läsa nu med tanke på allt som sker. https://www.expressen.se/debatt/rouzbeh-parsi-tonar--ned-fortrycket-i-iran/
Visa på X →Centerpartiet (Abir al-Sahlani, EU-parlamentariker) anser att attacker mot iranska diktaturens militära installationer hotar säkerheten för den iranska befolkningen, ”security of the Iranian people”. Men det riktiga hotet mot befolkningen ÄR den iranska regimen.


Varför driver Socialdemokraterna hemliga konton som heter Jävla Uland?
Visa på X →Jag stödde Januariavtalet o ville faktiskt gå längst av alla o ingå i regering med S. Jag stödde Tidö inför val 2022. Jag gillar inte vara stödparti, L bör sitta i den regering man stödjer för maximalt inflytande. Varför jag valde Tidö är för att få ordning på rättspolitiken och migrationen.
Visa på Bluesky →Att Dagens Nyheter gör en lång intervju med en person om arbetslöshet och politik, utan att någonstans klargöra att personen är anställd av Socialdemokraterna är helt absurt. Kom inte sen och klaga när färre litar på etablerade medier.
Visa på X →@majo731 Jag har fått skit och beröm i 30 år i politiken. Fritt fram för mer av både och.
Visa på X →Kämpa ❤️💚🖤
Visa på X →Alltid lika rörande när Vänsterpartiet står i riksdagens kammare och säger att ”Vi får aldrig ta demokratin för given”. Det är samma parti som i sju årtionden ville införa diktatur i Sverige och i 23 av dessa år var organisatoriskt direkt underställt Stalins parti i Sovjet.
Visa på X →Säga vad man vill om partiledardebatten igår, men det är i alla fall inte som förr i tiden. Ända fram till 1980-talet hade alla partier en företrädare, förutom Socialdemokraterna som fick ha två representanter i SVT:s partiledardebatter.
Visa på X →María Corina Machado är fantastisk! @liberalerna har stöttat henne och partiet Vente i många år. Hon har kämpat för demokrati mot kommunistregimen i Venezuela i åratal. Det går inte att hitta en mer värdig fredspristagare. Bild: Maria Corina, Martin Ängeby och jag.


Skriver om demonstrationen utanför judiska skolan i Sthlm. https://www.facebook.com/share/p/1AqJk8bTtf/?mibextid=wwXIfr
Visa på X →Mitt inlägg som också förklarar hur riksdagsordningen är tänkt att fungera finns här: https://www.facebook.com/share/p/1CXyL3qdTM/?mibextid=wwXIfr
Visa på X →Expressen skriver om det jag skrev om häromdagen på Facebook. https://www.expressen.se/nyheter/politik/delgado-varas-och-riazat-har-inte-blivit-vildar/

@frontmannen Och? Att det finns vänsterextrema judar i yttersta marginalen som stödjer Hamas gör inte att det är mindre sjukt att demonstrera mot lågstadieelever och deras föräldrar. Dessutom accepteras dessa klumpigt vaggade individer av Palestinarörelsen i stort.
Visa på X →@EkegrenSolna Nej det tror jag verkligen inte.
Visa på X →Att ställa sig utanför en judisk skola för barn upp till 12 år i Sthlm och demonstrera för Palestina. Det är så sjukt att det går inte ens att kommentera.
Visa på X →