@Ride_fixer Nej, detta är bara början av problem. Jag ångrar fortfarande inte att jag som enda moderat röstade emot mitt parti gällande juridiskt kön. Även att det kostat på.
Visa på X →235
inlägg
Jag ångrar fortfarande inte att jag var den enda moderaten som röstade emot mitt parti gällande byte av juridisk kön. Detta är bara början av många problem. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JOookj/mordade-sina-barn-flyttas-till-kvinnofangelse?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Visa på X →Dessa är männen som våldtar inom äldrevården. Orden räcker inte till vilken avsky jag känner för dem 🤬🤬🤬 Den moderatledda regeringen arbetar hårt med att dessa monster ska kunna utvisas. https://www.expressen.se/nyheter/sverige/de-ar-mannen-som-valdtar-i-aldrevarden/
Visa på X →@HilleviLarsson Är du alltid lika otrevlig?
Visa på X →Självklart ska man flytta till jobben.När jag var 18 år fanns det inga jobb i Tornedalen, flyttade 120 mil från familj,pojkvän,vänner.Jag hyrde andrahandslägenhet med bara kallt vatten.Jag vantrivdes under lång tid men jag bet ihop. Med tiden blev det bra. https://www.expressen.se/nyheter/politik/ministern-tenstabor-kan-plocka-bar-i-norrland/
Visa på X →@malmskinen @Exprusten Bra! 👍
Visa på X →@FredrikKarrholm Håller tummarna att du blir omvald! Du har vettiga åsikter för vi tycker nästan alltid likadant! 😉😊
Visa på X →Lena Melin är en ynklig människa! 😡 https://www.expressen.se/nyheter/politik/aftonbladet-profilen-om-forssell-kande-skadegladje/
Visa på X →Pratstund med Johan Forssell , den bästa migrationsministern i Sverige på mycket länge.


Den moderatledda regeringen daltar inte med brottslingar. Vi har redan gjort mycket och väldigt mycket mer är på gång. Brottsoffren och samhällsskyddet går före gärningsmannen. Mycket bra! https://www.expressen.se/nyheter/sverige/regeringen-presenterar-nya-straffen/
Visa på X →Idag beslutar vi om ett nytt brott, utförselhäleri och andra skärpta åtgärder mot kriminalitet. Den moderatledda regeringen levererar återigen!


@SDTobbe Vänsterpartister är de mest ohyfsade i riksdagen. 👎
Visa på X →@MagnusRanstorp Återigen en vänsterpartist som vägrar skaka hand. Vänsterpartister är de mest ohyfsade i riksdagen.
Visa på X →Återigen en vänsterpartist som vägrar ta i hand. Vänsterpartisterna är de mest ohyfsade i riksdagen.


Perfekt! https://www.expressen.se/noje/musik/detaljerna-om-kronofogdens-tillslag-mot-1cuz-tog-vita-balklavan/
Visa på X →Tack för alla snälla ord i frågan gällande könstillhörighets lagen. De uppskattas! 😊 Som sagt, jag ångrar inte att jag röstade nej trots negativa konsekvenser. Det var svårt att gå emot sitt eget parti men jag kan se mig själv i spegeln.
Visa på X →@irlmoderat @susbirgersson @TantGrn1 @lo_malin Jag vet Angela att du försökte, tack för det. Vi hade ju långa samtal om detta.
Visa på X →@susbirgersson @TantGrn1 @lo_malin Jag ångrar inte att jag röstade emot som enda moderat, jobbigt men nödvändigt.
Visa på X →@TantGrn1 @susbirgersson @lo_malin Jag ångrar mig inte!
Visa på X →Mycket viktigt! https://www.expressen.se/nyheter/sverige/ministern-utvisningarna-ska-sexdubblas/
Visa på X →@BuschEbba De har inte dött, de har mördats!
Visa på X →@micketarnfalk Tack! Det var ett svårt beslut att gå emot sitt parti och att rösta nej till att en 16-åring ska få byta juridisk kön men jag ångrar mig inte även att det kostade på. Vissa svåra beslut måste man ta för att kunna se sig själv i spegeln.
Visa på X →@micketarnfalk Exakt, en feg chef!
Visa på X →@micketarnfalk Läraren borde få medalj istället för sparken!
Visa på X →Bostad sökes! Min son har fast jobb i Kinna och är i behov av bostad, han önskar en stuga/villa högst 20 minuter från Kinna. Gärna lantligt läge. Han är skötsam och har två hundar. Har ni några tips? Dela gärna. Tack på förhand.
Visa på X →