SD tycker att man ska sluta dalta och byta namn på kriminalvården till straffverket. Vad är nästa steg? Typ läger å sånt? Jag tycker det är dags att sluta dalta med ett SD. Dom är farliga.
Visa på X →447
inlägg
@aliesbati ❤️
Visa på X →@gunnarssonhanna Vi såg den. Mina hundar var mycket skeptiska.
Visa på X →Typiskt bra dag att hänga vid (v)årt tält i Almedalsparken! ⛺️
Visa på X →@aliesbati Man blir alltid lurad om man inte läser det finstilta 🤷♀️
Visa på X →@hanifbali Typiskt jävla greker att vara så jävla assimilerade 🤷♀️
Visa på X →Det där med GLOW. Inte samma sak som att svettas exakt överallt va? Jag frågar inte åt en kompis.
Visa på X →Det där med att Ebba nu vill försöka försäkra oss om att det inte finns några abortmotståndare i KD är väl samma sak som att SD säger att dom är det enda partiet som inte tillåter nazism?
Visa på X →@PMRisman Det får man väl ändå utgå ifrån!
Visa på X →@marie_holmqvist Kvällssol och lite huvudvärk.


Idag debatteras den, LAS-proppen, och i eftermiddag klubbas den.
Visa på X →@jonasgladnikoff Just kitshi eller sitshi är det vanligaste uttalet på mitt namn 😁
Visa på X →… och då är det alltså cringe som ska in på lodrätt 10…


@annieloof Tillfällig enighet på Jönköpingsbänken 🙌
Visa på X →@KarlssonMax Körde debatt om begränsningar offentliga upphandlingar. Marx gillade sa han.


Vem kan debattera utan att vifta med armarna? Och, finns det nån som tittar på många debatter och kan avgöra vem som viftar mest? #svpol


"Jag vill ha kollektivavtal. Punkt." ”Kämpar för heltid och ifrågasätter ord som "kollektivavtalsliknande". 👇 #val2022 @vansterpartiet https://www.arbetsvarlden.se/ciczie-weidby-v-jag-vet-hur-det-ser-ut-i-arbetslivet-i-dag/
Visa på X →Facklig-politisk samverkan borde föras med de partier som faktiskt driver deras frågor. Väldigt ofta sammanfaller dom med Vänsterpartiets politik 🚩✌️ https://handelsnytt.se/2022/04/22/facket-borde-samverka-med-vansterpartiet/
Visa på X →Jag snackade lite med @vision_fack om hur vi får jämställda löner och en bättre arbetsmiljö 👇
Visa på X →Di stava lite konstitt hä i stostan, men fint ändå! #fösstatossdanimass


@ThereseSvanstrm @aliesbati @matsgreenM @AlirezaAkhondi @TCOSverige Debatt nu, och bara (v) har motion. Som inte (m) eller (c) står bakom.
Visa på X →Läs denna tråd! 👇
Visa på X →ping @TCOSverige och @ThereseSvanstrm
Visa på X →Vad hände sen då undrar ju vän av ordning. Jo, i skapt läge är det bara v som driver det i riksdagen. Visserligen justering i bestänkandet på torsdag, så man kan ändra sig till dess. Upp till bevis @AlirezaAkhondi och @matsgreenM
Visa på X →Det där med att media drevar mot @strandhall, men inte mot @TomasEneroth är bara ytterligare ett tecken på att kvinnor alltid drabbas och döms hårdare.
Visa på X →