Vilken smiley eller GIF använder du efter att ha lyssnat på Martin Ådahl i P1 lördagsintervju? 🙄🤯🙈🤦🏻♀️🤪
Visa på X →447
inlägg
@PMRisman Jag kommer bli en sån. Ska skylla allt på borgarna.
Visa på X →Många e-handelsföretag lockar till sig kunder med erbjudanden om snabb och gratis frakt. I Handels senaste rapport “Fri frakt till ett högt pris” visar vi hur det bland annat leder till en ohållbar konsumtion och en ohållbar arbetssituation för många som arbetar i branschen.
Visa på X →”Tänk igenom dina inköp och handla bara det du behöver. Köp hållbara produkter, reparera det du har, hyr produkter om du kan eller handla second hand. Handla av företag som har kollektivavtal och shoppar du via nätet välj gärna klimatvänlig frakt.”
Visa på X →@annaherdy @aliesbati Ingen kan dissa så subtilt som Ali 😁
Visa på X →@cbperlenberg Centerpartiet skapar bara kaos just nu.
Visa på X →@ingelskog @vansterpartiet @tidn_arbetet @dadgostarnooshi Oroväckande hur S styr kommunal. Också trist att du inte tar dig tid att svara några kommentarer.
Visa på X →Dom säger att vi ljuger och överdriver. Att dom inte alls vill införa marknadshyror i hela beståndet. Det är dom som ljuger. Vi ska göra allt för att stoppa dom. #stoppahyreschocken
Visa på X →Grattis #göteborg! Mvh, Jönköping

Har du för låg inkomst? Men skaffa ett jobb till då din late!
Visa på X →Fattiga människor är så jävla gnälliga! Är hyran för hög? Köp lägenhet istället!
Visa på X →Dagens pris i Marie-Antoinettes minne går till.. 🥁 .. 👇
Visa på X →Jag skrev en debattartikel! Läs gärna. https://www.publikt.se/debatt/arbetsmiljoverket-maste-agera-mot-tystnadskulturen-23425
Visa på X →@aliesbati
Visa på X →@anntikapitalist Det är något som inte stämmer med Allen.
Visa på X →Vad tänker du på när du hör ordet FLEXIBILITET? Som facklig under många år har jag lärt mig att hata det ordet, för det landar alltid i att det är en part som ska ha frihet och den andra ska anpassa sig.
Visa på X →Tusse! ❤️ Jag har facit förresten. 👇

@Okynnescoachen Nackdelar.. att vi alltid skryter med att vi växte upp utan bilbälte och med nån som röker i bilen utan att veva ner rutorna. Att vi hävdar att vi hade så kassa barnprogram, fast dom var mycket bra.
Visa på X →Har precis publicerat ett foto https://www.instagram.com/p/CK_aAwBjYSW/?igshid=1lwjlaos6x1ub
Visa på X →Är det bara jag som inte blir upprörd? Jag gillar att c är ärliga och uppriktiga, samt att det är s som får förklara varför dom har valt fackhatare som bästisar.
Visa på X →Så sant! Och ett jävla proffs! 👌
Visa på X →@gunnarssonhanna Nej! Jag hoppas på att @aliesbati tar sitt ansvar! På twitter!
Visa på X →@aliesbati Det är det inte! Och du behöver chips till mellon!
Visa på X →Funktionsnedsatta riskerar att hamna mellan stolarna och att riktade insatser krävs för att personer med funktionsnedsättningar inte ska hamna efter på arbetsmarknaden under pandemin. Läs mig och @karlsson_maj #funkpol #svpol
Visa på X →Statsministern å justitieministern ba..
