Stolt västeråsare! Guld till VSK! 💚💚💚 #bandy #vskbandy
Visa på X →209
inlägg
@bodilsiden @Andrefrisk min spontana reaktion: åh nej 🙈
Visa på X →Åh, glömde väl berätta för världen att jag i veckan blev omvald till suppleant i den lokala kennelklubben. Oh the joy!
Visa på X →Barnen har just konstaterat följande: Jag är vuxen. Jag är tydligen lika gammal som en tant. #livetsomförskollärare
Visa på X →Mera kött åt västeråsarna! (Om de vill såklart) #021pol
Visa på X →Ang "tidiga betyg" debatten: M tror inte att det löser alla problemen. Däremot synliggör det vissa problem. #svpol

Kungligt att syrran gör Västeråsirstas första mål i matchen mot Lugi! Heja #HögströmUnell!
Visa på X →Vad provocerad jag blir av det jag läser på Twitter från regeringens presskonferens. Skärpning!
Visa på X →Läs! http://www.dagenssamhalle.se/debatt/vilka-har-sd-taenkt-att-vi-ska-roesta-om-12564
Visa på X →Bra att det blir återremiss på det oförberedda ärendet om en gemensam värdegrund! #021pol
Visa på X →@ELundkvist grymt inlägg!
Visa på X →Slås av hur duktiga Alliansens partiledare (och gruppledare) är! Känns tryggt för kommande valrörelse.
Visa på X →@mufswe BÄSTMANLAND!!!!
Visa på X →Och där kom det: enligt SD är det pga av flyktingmottagandet som vi har bostadsbrist i Västerås. Så är det ju inte riktigt. #021pol
Visa på X →MUFARE I TALARSTOLEN!

Till skillnad från de styrande(S KD C MP) tycker vi att bra förslag ska bifallas även om de kommer från V. De verkar följa en annan princip.
Visa på X →Hej @vltse Tips, idag började fullmäktige klockan 8.00 i och med att budgeten tas. Preliminär tid för beslut: 20.45

Åh vad frustrerande att det är streck i debatten nu! @OliverRosengren hur ska jag nu kunna ge dig svar på tal?! ;) #muf80
Visa på X →Hörrni. Chips. Det är gott. (VARFÖR stänger allt i Sollentuna?) #muf80
Visa på X →Propositionen valfrihet i välfärden går nu till beslut! #muf80 #mufswe
Visa på X →Okej hörrni. När ska vi avskaffa danstillståndet? Det spritter i kroppen och jag vill dansa!!
Visa på X →Kan passa på att stoltsera med att jag igår blev vald till ersättare i KS och 2a vice ordf i UAN. #021pol
Visa på X →Nu har vi ny pol majo. Kommer bli spännande. Jag kommer iaf fortsätta kämpa mot slöseri med skattemedel och för ett bättre Västerås. #021pol
Visa på X →Tycker att det C och KD gör i Västerås är riktigt dålig stil och att lura väljarna. #021pol
Visa på X →@GustafReinfeldt det låter som något hämtat ur Harry Potter!
Visa på X →