@LuddeHellberg Den var totalt ute och cyklade.
Visa på X →632
inlägg
@TeodorMG För att SD på vilket sätt kommer gynna arbetare? Genom en rekordhög arbetslöshet, slaktad a-kassa, 6000 kr i månaden i skattesänkning för Åkesson, fortsatt vinstuttag ur skolan, omsorgen och vården?
Visa på X →@LuddeHellberg Inte av rätt skäl dock.
Visa på X →Deras mandatperiod fortsätter som den varit så här långt. Som socialdemokrat är man väldigt varm i hjärtat över att få träffa väljare och partivänner över hela vårt avlånga land en fin dag i början på maj. 🌹


@MichelThorsson Du vet att detta är en total lögn. Sluta sprid det.
Visa på X →@rtendahl @johansjostran Catharina 😂❤️🤷♀️
Visa på X →Sveriges statsminister efter höstens val. Fantastiskt smart och dessutom väldigt vacker.


@Expressen De är båda väldigt fina!
Visa på X →@NalinBaksi Åh grattis Nalin. Då har vi samma födelsedag🌹
Visa på X →@KentPettersson4 Ja, som du vet.
Visa på X →Vart var @jimmieakesson under mandatperiodens viktigaste omröstning?
Visa på X →@Pansarvecket @jimmieakesson @MarkusWiechel Vi har också vildar. Det är inte så här vi har varit överens om att hantera det.
Visa på X →Kungens 80 årsdag borde få handla om vår monark, inte detta.


Vad sysslar kungafamiljen med? Det är nog bra om deras representanter kan se folket de svarar för i ögonen.


@100procentSE @gudmundson_per @LindaLindbergs Absolut nu får ni ta konsekvenserna av ert fuskande. Ni borde skämmas,
Visa på X →@Martin_Kinnunen @markus_uvell Du vet att det är era ledamöter du kränker nu?
Visa på X →@bufordsweden @jimmieakesson @MarkusWiechel Det är överhuvudtaget inte samma situation eller sak.
Visa på X →@PerRosencrantz Ni kan först se till att få ordning på er fuskande och demokratiförstörande samarbetsparti
Visa på X →Nu är vi alla på plats. Oavsett skäl. Efter ett fullständigt odemokratiskt agerande av SD. De borde skämmas som de fuskare de är.
Visa på X →@TomasGradin @jimmieakesson @MarkusWiechel Skojar du?!?
Visa på X →@jimmieakesson @MarkusWiechel Utöver att ni har fel i själva sakfrågan ska också sägas. Ni är de rasister och etnonationalister ni alltid varit. Till förfång för vårt land.
Visa på X →@jimmieakesson @MarkusWiechel På enkel svenska fuskade ni. Om partier skulle agerat som ni gjorde igår skulle det vara kaos. SD sänkte vårt kvittningssystem. Ni och vi har vildar. Det innebär inte att man kan strunta i vår överenskommelse. Hur många ska vi plocka in nästa gång vi får feeling.
Visa på X →@alessiodsantos @lundberg_h Mmm.
Visa på X →Och SD slutade vara nazister,,, när? Då de bytte judar mot muslimer?
Visa på X →@cjswanson Jag har flera ggr intervjuats av Henrik Jönsson utan filter
Visa på X →