@NiklasGillstrom Efter det du skrev om Mats Svegfors tidigare i dag har du avskrivit dig från någon seriös diskussion under överskådlig tid. Om moderaterna i deras nuvarande skick inte orkar med att säga det gör jag det åtminstone. Någonstans går en gräns för anständighet. Du gar passerat den.
Visa på X →635
inlägg
@idagabrielsson Skamligt av dem.
Visa på X →@TomasGradin @UlfBjereld Nej det stämmer inte alls.
Visa på X →@MICASIERRA302 @socialdemokrat Det har jag konstant låtit mig göra. Senast ett personporträtt i kvartal. Har också gjort sista måltiden och intervjuats av Jörgen Huitfeldt.
Visa på X →Detta är ingen lek. Bort med all kvittning fram till valet. Se till att Åkesson får sköta sitt jobb så gör vi vårt.
Visa på X →Statsministern. Kan inte journalistkåren vara överens om det orimliga i detta är ni helt förlorade.
Visa på X →@johgus6 @BuschEbba @SMohamsson @jonsson_henrik Han är inte journalist.
Visa på X →@Fytne Nej det har de inte, så sprid inte lögner. Liberala DN är liberalt. Politiken har flyttat sig inte tidningen
Visa på X →@Ivarpi Vänster, höger, oberoende och mer.
Visa på X →@Ivarpi När sätter ni journalister i stället ner foten och talar om för politikerna att de får finna sig i granskning och i frågasättande av medier.
Visa på X →@Ivarpi För att vem ska avgöra det? I hur många år har inte socialdemokrater intervjuats av öppet borgerlig media. I valrörelser och däremellan.
Visa på X →@owenil @HansELundblad Fruktansvärt
Visa på X →@simsalladbim5 @BergetsKung @perbesvar @Niklas_O69 @CarlOskar Du har fel. Bara släpp det. Hon har accepterat sin skuld i detta och accepterat sin dom.
Visa på X →@BuschEbba @SMohamsson Så patetiskt. Ska politiker bara intervjuas av journalister som delar deras politiska uppfattning? Menar ni det? På riktigt? 80-90% av dagspressen är borgerlig ska s då tacka nej? @BuschEbba, är det din uppfattning?
Visa på X →Tänk om jag skulle tackat nej till alla journalister jag inte känt stod på min sida politiskt. Vilket antidemokratiskt trams. Jag har intervjuats i alla borgerliga medier och kvartal och sista måltiden t ex. Ska politiker bara intervjuas av journalister som tycker som de själva?
Visa på X →@kvartalet @Bjornhassel Tänk om jag skulle tackat nej till alla journalister jag inte känt stod på min sida. Vilket antidemokratiskt trams. Jag har intervjuats i alla borgerliga medier och kvartal och sista måltiden t ex. Ska politiker bara intervjuas av journalister som tycker som dem själva?
Visa på X →@simsalladbim5 @BergetsKung @perbesvar @Niklas_O69 @CarlOskar Det förstår du väl. Och ja det är likställt med dom i domstol och hon finns det belastningsregistret precis som andra brottslingar.
Visa på X →@simsalladbim5 @BergetsKung @perbesvar @Niklas_O69 @CarlOskar Det hade hon därför accepterade hon ett strafföreläggande.
Visa på X →@SMohamsson Och alla fattar att du tackar ja till allt bara du och ditt sönderfallna parti får medieutrymme.
Visa på X →@SMohamsson @LivNaslund Herregud. Nivån på er.
Visa på X →@edvinalam @socialdemokrat Detta är trams och det vet du.
Visa på X →@adamdanieli Mats Svegfors pratar vi om. Om du ska jämföra intellektuellt djup med honom vet jag inte var man hittar dig. Prokaryoter?
Visa på X →Otroligt barnsligt. DN ( liberal). I modern tid har 80-90% av svenska ledarsidor i dagspress betecknat sig som borgerliga. Skulle vi @socialdemokrat då vägrat låta oss intervjuas av dem?
Visa på X →Man undrar ju om de är 5 år om de inte tre partiledare inkl statsministern kan förklara för DN (liberal) varför man ska rösta på dem? @BuschEbba @swedishpm @jimmieakesson
Visa på X →I modern tid har 80–90 % av dagstidningarna har borgerlig/liberal färg. Resten (ca 10–20 %) är socialdemokratiska eller vänster. Det är s verklighet 📰 Nationella (stora) nyhetstidning Busch, Åkesson och Kristersson nobbar Edvin Törnbloms intervju i DN https://www.expressen.se/nyheter/politik/ebba-busch-nobbar-dn/
Visa på X →