@AskKlarna Nej tack. Jag har skickat mängder med mail till er genom åren om detta men det har inte hjälpt. Nu orkar jag inte med er mer.
Visa på X →401
inlägg
Tycker synd om de som på riktigt tror att Elon Musk gjorde en hitlerhälsning. Ni andra som egentligen vet att det inte var det men ändå hävdar det, ni borde skämmas. Den 27 jan är Förintelsens minnesdag och ni gör narr av de riktiga offren.
Visa på X →@ChangFrick Klarna är ett märkligt företag med den sämsta kundtjänst jag stött på. Tror det är AI som svarar för så dum kan ingen människa vara. De gjorde ett fel för flera år sedan och nu får jag inte använda deras tjänster längre fast det var de som gjorde fel. Kan iof kvitta men kasst.
Visa på X →Under 2024 betalade jag nästan 2 kr per kWh för el. Tack Miljöpartiet! #merkärnkraft
Visa på X →@npricen2 Sjukt, lyssnade igår efter att inte ha lyssnat på många många år. Idag kom denna upp i mitt flöde. 👌😊 P.S. Min pappa kan snickra och utanför har jag en sjysst altan. ⭐️💪
Visa på X →Tingsrätten bedömer att den skuldsatte var rättmätig ägare till en bil han hade i sin besättning och ägodelarna i bostaden han bodde i. Så glad att förändringarna i utmätningslagen börjar ha effekt och att färre nu slipper undan. 👍 https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kronofogden-tog-evas-saker-trots-att-hon-saknade-skulder
Visa på X →@ErenmalmLeo Det här var ju fördelaktigt för hyresgästerna som fick höjningen utspridd till skillnad från alla andra. Dessutom fritt fram att starta en hyresgästförening och börja förhandla hyran med er fastighetsägare om ni är missnöjda med nivån. Det är så det svenska systemet funkar.
Visa på X →Äntligen! 💪👏
Visa på X →Vidriga neandertalare. 😠 https://www.svt.se/nyheter/inrikes/polis-beskots-med-nyarsraketer-stokig-natt-pa-flera-hall-i-sverige
Visa på X →@RSorman1 När barnen äntligen är lediga från skolan så är det självklart att de ska kunna få vara hemma och slippa fritids. Trygga barn med fin uppväxt leder till trygga välfungerande vuxna. Mycket värt!
Visa på X →@RSorman1 Vad har hänt med Timbro?
Visa på X →@HV71 🤍💛💙
Visa på X →Otroligt fin kämparhockey från HV just nu. Imponerad av spelglädjen. 🤍💛💙 Cluben åker ut!
Visa på X →@Berra1994 En gång, 1995, klarade HV sista slutspelsplats och klacken sjöng - SM-guld, SM-guld, SM-guld! Resten är historia.
Visa på X →Sossarna har medvetet undantagit sina egna lotterier från skatt, skriftlighetskrav och förbud mot försäljning på kredit. Nu rättar regeringen till detta och Aftonbladet (S) gastar om straffskatt. Kan man begära att en av Sveriges största tidningar håller sig till sanningen?


@AssarChristian Vem som partierna sätter på sina listor och vilka väljarna kryssar är upp till dem men det är spännande att vänstern väljer ledamoten till ordförande av riksdagens civilutskott.
Visa på X →@CubaOrtografia @ploinket @elonmusk What part of Sweden is that? Finland?
Visa på X →@smokinglir1999 Jösses… Det var 1.30 av mitt liv som jag aldrig får tillbaka. Stolt spelaren måste vara över sin flickvän och hennes kompis. 🤦🏼♀️
Visa på X →Hej Svt! Nu var vi där igen med ord och deras betydelse. Så länge det inte var en självkörande bil så var det inte bilen som körde in i folkmassan, det var en man. Förminska inte våld och terrorattacker. Använd rätt ord.


@peter_eklov @anderslindberg Dimridåer är deras valstrategi. Maktpartiet står över sånt trivialt som sanningar.
Visa på X →@anderslindberg Statlig e-legitimation på högsta tillitsnivå är på väg, i enlighet med EU-förordning eIDAS. Penningtvättlagen kommer dock fortsatt att gälla.
Visa på X →@malmskinen @KattisTolgfors Har alltid tyckt det är fel av domstolarna att börja på minimistraff och sedan titta på försvårande omständigheter. Man borde utgå från max och titta på förmildrande omständigheter istället.
Visa på X →Känns som en norgehistoria. Tar bort spärrarna så ingen ska kunna smyga in bakom en.
Visa på X →@NatalieBurea Och annars mår du? 🤔
Visa på X →Detta är fint. 🤍💛💙
Visa på X →