Hade inte tid. 🤷🏼♀️
Visa på X →400
inlägg
Väldigt bra att domaren påpekade den höga tolkkostnaden även om det inte är hans uppgift att lösa. Omkring 2 miljarder per år är tolkkostnaden för det allmänna. Det är såklart helt orimligt, varför Tidöpartierna nu ser över detta. https://www.sverigesradio.se/artikel/mordrattegang-pausad-efter-att-domare-anmalts-hor-hela-ordvaxlingen
Visa på X →@dexterkrokstedt Ja massor! Vem är ansvarig för att uppmuntra denna psykiska ohälsa och hur kan vi bli av med Mp/V?
Visa på X →Ikväll röstar jag på KAJ! Europa behöver lite härlig humor i allt mörker. #barabadabastu #mello2025
Visa på X →Ingen säger att Hamid inte kan/ska vara bonde. Problemet är ivern hos alla dessa wokeföretag att sudda ut det svenska vanliga. De låtsas att det är lika vanligt att invandrade män från MENA startar bondgård som att de gängmördar barn. Vi som är vakna på riktigt ser verkligheten.

Nej. Mina barn kommer aldrig bli en del av de vänsterliberalas sjuka experiment.
Visa på X →@chrille369 Troligen.
Visa på X →@Elias31763384 Nykter analys.
Visa på X →Preliminärt valresultat i Tyskland. Vad tror ni det betyder för utvecklingen i landet?

@Edward_Blom Jag har en liknande erfarenhet. Funkade bra med Klarna tills man behövde deras hjälp. Kundtjänsten är helt värdelös, tror de kör mycket AI, eller hoppas i alla fall att det inte är riktiga människor som svarar så knäppt. Är man PEP är det otroligt krångligt. Aldrig mer Klarna.
Visa på X →Vilket haveri av Aktuellt igår, det var pinsamt att titta på. Helt irrelevanta vinklade frågor som passar mer hos ECT än public service. Stolt dock över att tillhöra ett parti som har en så klok ledare! #SD2026
Visa på X →@Love4Meat @SebScheiman @sdriks @SwedishPM Seriöst, det var ett citat från utredningen. Lägg av
Visa på X →@Edward_Norden_ Vårt jobb är inte att kunna allt om allt utan att lyssna in olika argument för att bilda oss en uppfattning, vilket är vad jag försöker göra här. Just de här vapnen har inte varit tillåtna sedan 80-talet utan sedan 2023. Vi får se hur förslaget ser ut när det kommer.
Visa på X →@PontusPersson5

@SebScheiman Tack för utförligt svar. Just av anledningen att lagstiftningen kan orsaka vissa olägenheter för legala vapeninnehavare föreslås lagstiftningen införas skyndsamt.
Visa på X →@PontusPersson5 Enligt utredningen är de halvautomatiska vapen som man kan använda stora militära magasin i farliga och spridningen i civilsamhället av dem bör minskas genom att förbjuda dem för jakt.
Visa på X →@Andreaz_Wincent Land ska med lag byggas. Vi behöver ju ha regler för vad som är tillåtet och inte. Anarki är inte min melodi.
Visa på X →@sluggo_mossberg @RattaVagen2026 Låter bra med obligatorisk psykologisk undersökning. 👍
Visa på X →”Enligt butikspersonalen har stölderna av bland annat kött, parmesanost och olivolja ökat med 300 procent sedan SL öppnade spärrarna i tunnelbanan.” No shit, Sherlock. https://www.mitti.se/nyheter/efter-stoldvagen--m-vill-aterinfora-sparrar-i-tbanan-6.3.275050.fd39c58e77
Visa på X →@ROGSAHL @NickAlinia Varför stänger IKEA av kommentarerna? Vill de inte veta vad folket tycker om deras nya satsning? 🤷🏼♀️
Visa på X →Helt otroligt. I Aktuellt berättas det om hur muslimer firar att Salwan Momika mördats och programledaren känner sig nödgad att påpeka att ”vissa tagit tillfället i akt att hetsa mot muslimer”. Var, när, hur och varför nämns detta när en islamkritiker precis mördats? #aktuellt
Visa på X →@laffan56 Du tror alltså fortfarande att vi räddade människor från krig och att det var en slump att så många valde det lilla kalla landet i norra Europa som slutdestination? Såg du inte att det var mest män med iPhones och märkeskläder som ”råkat” tappa sina pass?
Visa på X →Ni som röstade för massinvandring, förstod ni på riktigt inte vad den skulle leda till? Var ni så blinda och döva att ni på allvar trodde på det verklighetsfrånvända snacket om Sverige som humanitär stormakt? Ni borde be hela svenska folket om förlåt.


@PlainviewLegacy Billigare bränslepriser hör jag. Billigare el så maten blir billigare att producera. Lägre skatt kanske så det blir mer kvar i plånboken. HUR kan man rösta vänster när det är Tidö som är svaret på hennes problem?
Visa på X →Såhär har vänstern jobbat i alla år. Man har ett syfte, i det här fallet att i sann socialistisk anda öka människors bidragsberoende, och så utnyttjar man alla sina föreningar/organisationer, får media att skriva snyfthistorier och blåser svenska folket. https://uvell.se/2025/01/23/bakom-rubrikerna-om-ensamstaende-mamman/
Visa på X →