Ygeman ska ansvara för digitalisering, ja det verkar ju vara hans bästa gren.. #transportgate Han är som socialdemokraternas Macgyver, överlever alltid 😜
Visa på X →128
inlägg
Livsfarligt, jag röstar nej till Löfven idag. Vi moderater ser behovet och vill satsa på satsa på försvaret, det kommer både jag personligen och mitt parti arbeta för 💪🏼 #föpol #säkpol

På plats för första gången på Folk och försvarskonferensen i Sälen, ska bli spännande och intressant #fofrk
Visa på X →