@NiklasGerholm @Edward_Norden_ Vilka ingår i den? Vad är kriterierna? Och om den inte längre har någon makt, finns den då ens längre?
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
@snyggbonde Du inser att du exkluderar dig från svar på de faktiskt vettiga frågor du sporadiskt lyckas haspla ur dig, när du håller på så här?
Visa på X →@snyggbonde Herregud. Vad svamlar du om? Är det inte jobbigt att vara så där arg hela tiden?
Visa på X →Today on the evening of Yom Hashoah I remember Raoul Wallenberg together with @YadVashem. May his memory be a blessing. #MyHolocaustHero #YVAmbHolocaustHero
Visa på X →Khrystyna och Svitlana, 19 och 21 år. Filmen togs strax före ryska tyrannernas missilattack. Ena tjejen dog på fläcken, den andre på intensiven. Nio månader sedan nu, i Zaporizhzhia 🇺🇦
Visa på X →@fredholmkajsa Än har inget sådant förslag sett dagens ljus och så hoppas jag det förblir. Hamnar ett sådant förslag på mitt bord kommer jag ta strid för betesrätten.
Visa på X →Trumps förmodade kandidat till vice president, Kristi Noem, har alltså lyckats med bedriften att skjuta ihjäl både sin hund och sin get på samma dag.
Visa på X →@Latishakush1 En strid jag är beredd att ta alla dagar i veckan. Betesrätten ska inte röras. Punkt. Återstår att se vad utredningen levererar för förslag. Senaste den 30 juni vet vi.
Visa på X →@perceptivious @liberalerna Ja, hålla djur på bete kostar mer än att hålla dem inomhus. Ännu en anledning att stärka djurskyddet på EU-nivå. För att stärka svenska bönders konkurrenskraft. Dessutom behövs fler - inte färre - betande mular för klimatet och den biologiska mångfalden. Viktigt!
Visa på X →@LottaIlonaH Tack! Beteskravet ska inte röras. Den striden tar jag mer än gärna. Stark djurvälfärd kostar, absolut - men är ändå en konkurrensfördel. EU ska följa efter Sverige, Sverige ska inte sänka till EU-nivå. Punkt.
Visa på X →@AcAcevedoT @peterkullgren @LRFSverige Tack! Betesrätten ska inte röras. Punkt. Den striden tar jag mer än gärna om frågan kommer på bordet.
Visa på X →Slopad betesrätt skulle innebära försämrat djurskydd. Helt fel väg att gå. Dryftas dess tankar i utredningen borde de begravas innan de ser dagens ljus. Det är EU som ska stärka djurskyddet, inte Sverige som ska sänka sitt. @liberalerna #betesrätt https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/kornas-betesratt-kan-slopas
Visa på X →Dags att kasta skygglapparna.
Visa på X →Kul att fler ansluter sig till Liberalernas förslag. Så vi gör politik hela tiden. Går ut med kloka förslag som övriga ansluter sig till i olika takt. https://omni.se/kd-hoppar-pa-skarmkritiken-stjal-tiden-for-relationer/a/4BdJba
Visa på X →Vi el documental sobre Antares. Nada tan peligroso como los que se creen redentores del mundo. Ya sean sectas pequeñas como la de Antares o grandes como las de los comunistas. Los primeros siembran el terror en pequeño, los segundos en grande.

Hoy en la sede el gobierno presentando nuevas iniciativas para expulsar a los extranjeros que cometen delitos en Suecia.

@mnsi88544153 Charmigt.. Vad har det faktum att jag är kvinna med saken att göra? Ett råd: skärp dig eller hitta bättre sysselsättning än att trolla på X. Här tillföra du inget av substans.
Visa på X →Den 1 maj 2004 blev 🇨🇾 🇨🇿 🇪🇪 🇭🇺 🇱🇻 🇱🇹 🇲🇹 🇵🇱 🇸🇰 🇸🇮 en del av EU. Den hittills största utvidgningen sett till befolkning och antal länder. Det har gjort Sverige och EU säkrare. Nästa steg måste bli att välkomna Ukraina. För ett friare, tryggare och starkare Europa. @liberalerna
Visa på X →Jag betalar gärna skatt. Men jag förväntar mig att pengarna användas rätt. Skattenivån är inte för låg. Det är det byråkratiska monster vi byggt med administration och regler för att styra, följa upp och reglera. Det är det vi ska utmana, inte prata om en beredskapsskatt.


11,72! Så mycket kostar en Euro idag, med 40 dagar till valet finns ett givet alternativ. 💶
Visa på X →Så händer på grund av vår ofattbara naivitet!
Visa på X →Det bästa försvaret för Sverige är att Ukraina vinner kriget. Liberalerna har presenterat ett förslag på en krigsbudget för att kunna stötta Ukraina, bygga upp vårt eget försvar och ha de resurser som behövs för våra nationella behov och prioriteringar. Anslut gärna till det.
Visa på X →Beredskapsskatt för att finansiera försvaret på 15 miljarder. Låt er inte luras. Värnskatten var på ca 5 miljarder när den togs bort. Istället för att lägga en våt filt över tillväxten vill vi få igång den för mer skatteintäkter att fördela till välfärden
Visa på X →En bred överenskommelse i försvarsberedningen. Bra för Sverige. S bråkar om hur det ska finansieras. De vet också att försvarsberedningens roll inte är att skapa finansiering. Det är finansens roll. Löjligt spel för att S vill ha utrymme i debatten. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sa-ska-sveriges-forsvar-utformas-besked-under-fredagen
Visa på X →Vi behöver fler som vill och vågar engagera sig politiskt. Inte färre. Attack mot politiska möten är en attack mot demokratin.
Visa på X →