@TuttoBalutto På tal om Ayaris firande: Hade ett svagt minne av att Podolski inte firat ett mål mot Polen i någon mästerskap. Mycket riktigt var det så, men det var i EM 2008. https://youtu.be/eGGGUeG7S4I?is=gTOQ2-g2iv0yhIjK
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Aktivitet, senaste 7 dagarna
Senaste inlägg
@SonnyJnsso23902 @ramosen27 @Tomas_H_sweden MP vill öka statsskulden med 50% till klimatåtgärder. Tankar kring det?
Visa på X →Sossarna har såklart inte tid med såna detaljer som att kolla upp grovt gängkriminella i sitt eget parti. De har ju fullt upp med att sprida medias myter om statsministerns hönshus på Harpsund. Det handlar om prioriteringar.

Vi behöver byta ut regeringen. https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Okj77k/ovanlig-seger-for-oppositionen
Visa på X →Socialdemokraterna, MP och Centerns kompisar. Snart kan de sitta i en regering nära dig. Tänk efter den 13 september.
Visa på X →Idag röstade riksdagen igenom vårt förslag om att införa dubbla straff för gängkriminella. Hälften av partierna i Magdalena Anderssons regeringsunderlag sade nej till detta. Det är viktigt för väljarna att känna till.
Visa på X →@patriklu Jag förstår vad du skriver Patrik och håller i grunden med dig. Dock är de redan stoppade i andra vågskålen. Åkesson säger att muslimer inte kan vara svenskar. Ev är SD största parti i sv regering i höst.
Visa på X →Nu har en majoritet i riksdagen röstat för ett ökat tjänstemannaansvar 🇸🇪 S, V, MP och C röstade föga förvånande nej.


3 goda nyheter
Visa på X →Region Stockholm står för 73% av alla nya vårdplatser under den här mandatperioden. Regionen var väl ensam om att även öka iva-platser. Mycket bra jobbat 👍
Visa på X →@ThallCamilla Dessvärre inte förvånande.
Visa på X →@mikaeldamberg Säger killen som styrde när vi fick Europas sämsta tillväxtprognos, en skyhög inflation och på detta plågsamma skatter och avgifter på allt svensson behöver för att kunna leva vanliga liv.
Visa på X →@KenthLampa @VirkKashif Ok, så i dag ska vi lämna den därhän. Hade Åkesson fått som han ville hade Ayari spelat för Tunisien.
Visa på X →@emmafastesson @moderaterna @liberalerna Men durå…


@oisincantwell 🙄
Visa på X →@Bonilily It wasn't me that urged people to the street even when he knew what would happen. It wasn't me that called for useless attacks without a plan. What I did? Everything possible to weaken IRGC. The same bastards that killed our people. 4 ta Javid shah bego shayad lottery bordi.
Visa på X →Viktiga reformer på rättsområdet läggs fram till riksdagen från regeringen. Återkommande reservationer från S, V, MP och C. En tydlig signal om vad som väntar om Sverige röstar fram en vänsterregering i höst. Tycker du att den grova kriminaliteten och grova våldsbrott bör bekämpas med kraft så rösta blå-gult 13 september, för Sveriges bästa 🇸🇪


@BechGunnar @jimmieakesson Marx?!
Visa på X →Apropå korruption och inte bara då SD förehavanden med fiffel med bokföring och skatter utan också avslöjandet om statsministerparets aktiviteter på sin herrgård som avslöjades av @Aftonbladet förra veckan. Nu utreder domkapitlet statsministerfruns lämplighet som präst.


ای بابا... تا کی میخوان یه ملت رو با این فیلمبازیها فریب بدن؟ بسه دیگه.
Visa på X →Oppositionen var i dag samlad i sitt motstånd mot att återinföra tjänstemannaansvaret.

@jimmieakesson Förlåt! Vem är det som ägnat hela sin politiska gärning åt att splittra och polarisera?
Visa på X →https://www.svt.se/nyheter/inrikes/dagens-arena-domkapitlet-utreder-omstandigheter-kring-birgitta-ed
Visa på X →Nu återinför SD och regeringen tjänstemannaansvaret. Beslutet fattades nyss av riksdagen. S, V, C och Mp röstade emot förslaget.

Dubbla straff för Gängkriminella. ☑️
