Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Sök

Jag vill önska er alla en riktigt fin midsommar och hoppas ni får en fin dag med era nära och kära. Samtidigt går en särskild tanke till alla er som arbetar idag, inom vården, omsorgen, kollektivtrafiken, polisen, räddningstjänsten, försvaret och många andra verksamheter. Till alla er som håller samhället igång när resten av oss firar. Tack för era insatser 🩷 Glad midsommar 🇸🇪

Visa på X

Glad midsommar alla Sverigevänner, Tidö-kollegor, meningsmotståndare samt ni som inte bestämt er ännu. 🇸🇪

Visa på X

Glad midsommar allihopa! Detta år firas det i Roslagen, ett område helt nytt och okänt för mig, men med samma mytomspunna känsla som Österlen.

Visa på Bluesky

Glad midsommar allihopa! Detta år firas det i Roslagen, ett område helt nytt och okänt för mig, men med samma mytomspunna känsla som Österlen.

Visa på X

Glad midsommar från mig och frugan, någonstans i ett Sverige som är på väg att bli tryggt, fritt och svenskt igen! 🇸🇪

Visa på X

Glad midsommar till varenda människa! 🇸🇪🍓🥂☀️ Midsommar är kanske den svenskaste av alla svenska traditioner, till och med inräknat nationaldagen. Eller vad tycker ni? Oavsett detta så vill jag med denna bild önska varenda människa i vårt underbara sommarsverige en riktigt glad midsommar!

Visa på X

Stängda kommenterare pga ovanligt många fula ord från anonyma konton. Glad midsommar allihopa!

Visa på X

Jag hävdar med bestämdhet att den pågående islamiseringen är det största hot den demokratiska världen någonsin har stått inför. Därför är det mycket välkommet att vi nu tillsätter en utredning med målet att ta ett samlat grepp kring förekomsten av ”religiös radikalisering med fokus på politisk islam”. Det handlar om att kartlägga förekomsten och omfattningen av den i Sverige, men också vilka konsekvenser den har fått för vårt samhälle och hur den bäst ska bekämpas. Det går naturligtvis att argumentera för att det borde ha skett tidigare samtidigt som man kan resonera kring terminologin. Men låt oss nu i stället glädjas åt att det faktiskt sker. Bara det att medlöparen Anders Lindberg på Aftonbladet förfasas över denna utredning, visar att vi är på rätt väg. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/3pmygM/politisk-islam-och-islamism-hor-inte-hemma-i-sverige

Visa på X

Vi har dessutom netto minusutsläpp just nu i Sverige. Ingen miljöpartist är glad över det, för att detta med utsläpp har blivit en religion. Du tar inte bort religionen för folk, inte utan strid. Frågan är också hur skadligt koldioxiden är. Den behövs ju för växtligheten.

Visa på X