Ayari gav lite glädje även denna tunga kväll. Lovande framåt.
Visa på X →Sök
Enligt Gefle Dagblad kulturredaktör så har svenska folket inget intresse för fotbolls-VM: Glädjebesked för Göteborgs VM-fest: ”Ullevi är säkrat” https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/gladjebesked-for-goteborgs-vm-fest-ullevi-ar-sakrat/
Visa på X →@KMedrek Glad midsommar 🇸🇪
Visa på X →@DavidTaylorNZ Tack. Glad midsommar 🌼
Visa på X →@zivnk Glad midsommar, Ziv 🇸🇪💙💛🇮🇱
Visa på X →@vonBlabar Glad midsommar 🇸🇪☀️🍓
Visa på X →@svitlanaza @beckmansasikter Glad midsommar 🇸🇪💙💛
Visa på X →@TessanMa Glad midsommar 🇸🇪🌼🍓
Visa på X →Glad midsommar!


Jag vill önska er alla en riktigt fin midsommar och hoppas ni får en fin dag med era nära och kära. Samtidigt går en särskild tanke till alla er som arbetar idag, inom vården, omsorgen, kollektivtrafiken, polisen, räddningstjänsten, försvaret och många andra verksamheter. Till alla er som håller samhället igång när resten av oss firar. Tack för era insatser 🩷 Glad midsommar 🇸🇪

Önskar alla en riktigt fin och glad midsommar!


Glad midsommar alla Sverigevänner, Tidö-kollegor, meningsmotståndare samt ni som inte bestämt er ännu. 🇸🇪


Glad midsommar allihopa! Detta år firas det i Roslagen, ett område helt nytt och okänt för mig, men med samma mytomspunna känsla som Österlen.

Glad midsommar allihopa! Detta år firas det i Roslagen, ett område helt nytt och okänt för mig, men med samma mytomspunna känsla som Österlen.


Glad midsommar! https://open.spotify.com/album/1rmxuI5vkTS5NpJzXi8tqG?si=tE7zFM4rSRKHP4I_iGE_Jw


Glad midsommar från mig och frugan, någonstans i ett Sverige som är på väg att bli tryggt, fritt och svenskt igen! 🇸🇪


Glad midsommar
Visa på X →Glad midsommar till varenda människa! 🇸🇪🍓🥂☀️ Midsommar är kanske den svenskaste av alla svenska traditioner, till och med inräknat nationaldagen. Eller vad tycker ni? Oavsett detta så vill jag med denna bild önska varenda människa i vårt underbara sommarsverige en riktigt glad midsommar!

Glad midsommar på er! Hoppas ni får en fin dag 🇸🇪


Stängda kommenterare pga ovanligt många fula ord från anonyma konton. Glad midsommar allihopa!
Visa på X →Önskar alla följare en Glad midsommar 🇸🇪🌼🍓


Jag hävdar med bestämdhet att den pågående islamiseringen är det största hot den demokratiska världen någonsin har stått inför. Därför är det mycket välkommet att vi nu tillsätter en utredning med målet att ta ett samlat grepp kring förekomsten av ”religiös radikalisering med fokus på politisk islam”. Det handlar om att kartlägga förekomsten och omfattningen av den i Sverige, men också vilka konsekvenser den har fått för vårt samhälle och hur den bäst ska bekämpas. Det går naturligtvis att argumentera för att det borde ha skett tidigare samtidigt som man kan resonera kring terminologin. Men låt oss nu i stället glädjas åt att det faktiskt sker. Bara det att medlöparen Anders Lindberg på Aftonbladet förfasas över denna utredning, visar att vi är på rätt väg. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/3pmygM/politisk-islam-och-islamism-hor-inte-hemma-i-sverige
Visa på X →Vi har dessutom netto minusutsläpp just nu i Sverige. Ingen miljöpartist är glad över det, för att detta med utsläpp har blivit en religion. Du tar inte bort religionen för folk, inte utan strid. Frågan är också hur skadligt koldioxiden är. Den behövs ju för växtligheten.
Visa på X →Fyra år med Tidö: utsläppsminskningen har stannat av, de årliga klimatutsläppen är högre än när regeringen tillträdde och avståndet till klimatmålen har ökat. Klimatministerns kommentar: ”Mycket glädjande, Sverige är på rätt kurs” https://www.dn.se/sverige/gapet-till-eus-klimatmal-vaxer-sverige-pa-ratt-kurs/
Visa på Bluesky →Intressant att varken klimatministern eller statsministern lyckas läsa en tabell. Det är inte särskilt svårt att se att utsläppen är högre än när de tillträdde. Och det borde inte vara glädjande alls för någon av dem. https://www.dn.se/sverige/gapet-till-eus-klimatmal-vaxer-sverige-pa-ratt-kurs/
Visa på Bluesky →