Men är du på riktigt? Efter den tweeten jag precis lade ut. @zardashtkarim Är det så här du tycker att man tilltalar sina medmänniskor? Det är okej att tycka olika men #näthat är INTE okej!


400
inlägg
Men är du på riktigt? Efter den tweeten jag precis lade ut. @zardashtkarim Är det så här du tycker att man tilltalar sina medmänniskor? Det är okej att tycka olika men #näthat är INTE okej!


Den ”osynliga” rasismen måste synliggöras. Rasism mot svarta, rasism mot vita, rasism från höger och rasism från vänster måste få ett slut. ALL rasism behöver stoppas! FredagsRant over and out #stopparasismen #sverigedemokraterna
Visa på X →Sverigedemokraterna är ett icke-rasistiskt parti som står för öppen svenskhet. Det spelar alltså ingen roll hur du ser ut, vilken hudfärg du har eller vart du är född. Kan inte understryka det nog många gånger.
Visa på X →Rasismen måste få ett stopp, från ALLA håll. För det är inte bara i högerleden det förekommer, det kommer även rasistiska påhopp från vänster. Hyckleriet i sitt esse.
Visa på X →Detta är inte okej! Bara för att du har ditt hjärta till vänster rättfärdigar det inte dig att vara rasist. Är trött på människor som tror sig ha all rätt i världen att vara nedsättande eller komma med falska påhopp enkom för att jag är sverigedemokrat.
Visa på X →Är så förbannat trött på att bli attackerad från alla håll. Enligt vissa är jag rasist. Enligt andra är jag inte svensk nog. Får rasistiska påhopp pga mitt ursprung både från vänster som från höger.


En sorgens dag, Stefan Löfven som statsminister. Kanske en av tidernas sämsta regeringar är på väg att bildas. S+MP med stöd av C+L+V. En sak är i alla fall klar, Alliansen är död och nu fortsätter arbetet med att få till en konservativ regering 2022.


Talmannen gör en särskild avtackning för dem som suttit 12 år i riksdagen. Det slår mig att ingen sverigedemokrat ännu har suttit så länge. Trots det har vi idag 62 av 349 mandat. Sverigedemokraterna kom för att stanna. Ser fram emot en konservativ regering 2022. #SdMKd2022


Enda sättet Löfven kan tänkas ro i hamn detta på är ju om han tror att Annie Lööf och Jan Björklund är för fega för att begära misstroende när han börjar slira på ”kraven” till förmån för Vänsterpartiet.
Visa på X →Juklappstips: En bowlingkväll med @jimmieakesson Pengarna går till Hepaticas julinsamling som i år går till äldre hemlösa i Stockholm via organisationen Vid din Sida och till hjälp i den kristna byn Maaloula i Syrien. https://www.tradera.com/item/280404/333166797/valgorenhetsinsamling-bowlingkvall-med-jimmie-akesson
Visa på X →Dagens mätning av Aftonbladet/Inizio visar att om det skulle varit val idag hade både Miljöpartiet och Liberalerna åkt ur riksdagen. Samtidigt som de två återstående blocken M+SD+KD och V+S+C skulle få lika många röster om 45,6% vardera. #svpol https://www.aftonbladet.se/a/XwkoWm

Har igen fått rösta nej till Stefan Löfven som statsminister

Hann med en sväng på Gamla stans julmarknad idag under lunchen med _angie81_ @hermanssonebba och seppala.sara @ Gamla Stan, Stockholms Län, Sweden https://www.instagram.com/p/BrVASuNl_TT/?utm_source=ig_twitter_share&igshid=1cz5wbqtgktdu
Visa på X →När SL-personalen frågar om hur gammal jag är när jag skall köpa biljett till tunnelbanan gör en nästan gladare än när dom frågar på Systembolaget. #10yearsyounger #stillgotit
Visa på X →Glad Lucia! ✨

S värnar mer om Vs inflytande än att arbeta för en regering med en mer liberal inriktning tillsammans med C. Socialismen håller ej, Liberalismen funkar ej, dags för ett konservativt block. M+SD+KD.
Visa på X →– Det är logiskt att både Centerpartiet och Liberalerna nu har öppnat upp för att släppa fram en vänsterliberal regering. https://www.expressen.se/nyheter/val-2018/akesson-anklagar-loof-och-bjorklund-ansvarslost/
Visa på X →Of to Vienna and Young Parliamentarians forum with my colleague Sara Seppälä. #YoungMPsForum @EU40 #eupol

@cliiiichy De låtsas fortfarande tillhöra en allians, trots att både C och L röstade nej till moderatledaren som statsminister medan SD röstade ja. Vi ser mycket hellre att M och KD samarbetar med SD och gemensamt bildar ett konservativt block.
Visa på X →”Du får inte vara gift med ett barn, men om du ändå är det så händer ingenting. Lagen är lika tandlös som en nyfödd bebis.” Skriver @Eskilandersson (SD) och Angelica Lundberg (SD) https://www.aftonbladet.se/a/gP9y7J
Visa på X →@PaulaBieler 😍 Två mandat ifrån egen majoritet i riksdagen. Man blir ju glad över att väljarna börjar vilja komma ifrån det socialliberala och gå mer åt det konservativa. Framtiden ser ljusare ut. @nya_moderaterna @kdriks
Visa på X →Dagens väljarbarometer från Inizio. Alliansen: 39,2% Rödgröna: 40,1% Konservativa (M+SD+KD): 44.9% #svpol https://www.aftonbladet.se/a/p684O1
Visa på X →Nu drar vi igång dag två av Ungsvenskarnas årliga förbundskonvent. #uskon18

Traditionsenligt sitter @AngBengtsson och jag sekreterare och vice sekreterare på Ungsvenskarnas förbundskonvent likt vi gjort på samtliga USkonvent hittills #uskon18

Nu drar Ungsvenskarnas årliga förbundskonvent igång. #uskon18
