Låg debattnivå igår. Avsiktliga missförstånd, personangrepp, känsloridåer, förakt mot dyslexi,ointresse för frågan. Är det värt det? #jkpgkf
Visa på X →1
inlägg
1
inlägg
Låg debattnivå igår. Avsiktliga missförstånd, personangrepp, känsloridåer, förakt mot dyslexi,ointresse för frågan. Är det värt det? #jkpgkf
Visa på X →