Skriver i @opse med min kollega Jörgen Berglund.
Sveriges samlade försvarsförmåga måste stärkas för att möta det kraftigt försämrade säkerhetsläget. Moderaterna anser att det behövs ett försvarsanslag som motsvarar 2 procent av BNP
Läs mer: https://app.retriever-info.com/go-article/00933220220112346065807/227633/monitor/search?type=jwt
Visa på X →@JessicaAlmenas
Visa på X →@Aftonbladet listar ”2021 i bilder”: @moderaterna
Visa på X →Och Johanna Hagström får inte åka till OS..Tufft!
Visa på X →Företagsbesök i Strömsund: träffar Fredrik Persson ägare av ”Maskinkonsulten”.
Uthyrning och försäljning av maskiner, verktyg.
Företaget startade 2008 och har idag 6 anställda.
På kvällen julavslutning med delar av moderaterna i Strömsunds kommun.
Visa på X →Miljöpartiet bär skulden för de höga elpriserna ! Skriver en replik till MP i @opse https://app.retriever-info.com/go-article/050816202112219513269/227633/monitor/search?type=jwt
Visa på X →Idag träffade jag Sonia Kristina Elvstål, och hon berättade om de utmaningar hon står inför, i sin satsning på ParaSnowboard.
Tack Sonia, för en trevlig och givande pratstund!
@parasport_se
Visa på X →🎥 Recensionerna stämde. Stark,dramatisk och mäktig.
Dessutom en lovvärd historieuppdatering. Se den!
Visa på X →Passande fika i riksdagen..🌟
Visa på X →Ja, jag håller med och det syns! @norran_se
Visa på X →Luciakonsert. Stämningsfullt och vackert
Östersunds kulturskolas vokalensemble under ledning av Lena Moén och Pernilla Axerup uppträder.
Arrangör: Östersunds Rotaryklubb.
Visa på X →Snöskottning blir dagens styrkepass..
Så vackert med all snö! ❄️
Visa på X →Gästar ikväll ”Föreningen Norden”, som uppmärksammar Finlands självständighetsdag.
Tack Bert-Olof Zackrisson, Kirsti Kokkonen Södergren och Lina Forth för inbjudan, kunskapsförmedling och trevligt samtal. @FinAmbSthlm
Visa på X →Inbjuden av ”Föreningen Norden” att hålla ett föredrag med anledning av Finlands självständighetsdag 6/12.
Välkomna till Östersunds bibliotek kl 18.00. Fri entré. Se annons nedan:
Visa på X →@Ericson_ubbhult 882 000 ledare i våra idrottsföreningar gör ett fantastiskt arbete.
En stor samhällsinsats. Vad säger de om uttalandet om den så kallade: ”kriminella idrottsrörelsen”?
Visa på X →Norrmännen firar skidskyttesegern..🇳🇴
Visa på X →Fakta: Anslaget för ”skydd av värdefull natur” ökar mellan 2021 och 2022. Däremot vill vi inte att staten i stort, tar över skog. Vi värnar äganderätten . Den är viktig + värd att stå upp för. @P4Jamtland @moderaterna
Visa på X →@EmmaKaij @TobiasBillstrom Gratulationer sker, men inte i samband med voteringen.
Visa på X →@strandhall @PBreimer @susannasilfver Tack @strandhall för vänligheten! 🌟
Visa på X →@Anders__Ask @TobiasBillstrom Tecknet av mig som riktkarl, som visar att kollegorna ska rösta nej i voteringen.
Visa på X →@jag_e_pippi @PaulaBieler @ida_froken @jbengelsdorff @thereseverdun @moderaterna Jag är riktkarl som visar hur moderaterna ska rösta. Alltså ingen känsloyttring från mig.
Visa på X →Trevlig 1:a advent till er alla! 🌟
Visa på X →Väldigt hedrad och glad över 1:a platsen på riksdagslistan (M), Jämtlands län.
Politik är ett lagarbete och vi är många som nu tillsammans arbetar hårt för en valvinst i september 2022.
”Nu får vi ordning på Sverige”!
Visa på X →VISITA bjöd idag in till information/ dialogmöte.
Från politiken representerade jag riksdagen och Elise Ryder Wikén Region J/ H.
Östersunds kommun, Svenskt Näringsliv och Visit Sweden fanns också på plats.
Verkligt bra diskussioner om nuläget, inkl konkreta åtgärdsförslag.
Visa på X →@CarstenFredriks Jag är riktkarl och ger tecken om att ( M) ska rösta NEJ i voteringen. Alltså inte en känsloyttring! Placeringen är min ordinarie plats. Vi sitter länsvis, inte partivis!
Visa på X →