@idagabrielsson Röstar man C kan du vara lugn för att man röstar för mer invandring, tror det är ganska klart.
Visa på X →419
inlägg
@SternStefan Ähhh…tveksam här. Någon tidning skrev att Fi kunde få 25% i nästa val, när de var i ropet för ett par decennier sedan. Nu vet vi ju hur det gick. Så blås inte upp förväntningarna.
Visa på X →@GostaHulten Nu var det ju TV4 som började med stort reportage i Lundells version.
Visa på X →@dumpen_se Men lägg ner. Mamman missbrukade INTE när Lundell bodde hemma. Hela resonemanget faller där. Låt honom vara? Han har ju för fan skrivit en bestseller om mamman.
Visa på X →@a_gustavsson Och speciellt då TV4.
Visa på X →@JohanIngero Och här måste vi väl nämna TV4.
Visa på X →@hanifbali Det lutar nog åt att vår influenser offrat sin mamma och familj...av oklara orsaker (vill inte spekulera här). Resten av familjen ger snarast mamman rätt. Det här är ju politiskt ointressant, men ... TV4 har ju ett smutsigt finger med i spelet här.
Visa på X →Jaha @TV4 Ni har tydligen hängt ut en hel familj och en mamma i samband en doku om Joakim Lundell. Hette det trollfabrik? Det här är värre. https://press.tv4.se/post/ett-overgivet-barn-dokumentar-om-joakim-lundell-pa-tv4-play https://www.tv4.se/artikel/7l3TMVRCoyzVSGtyesnZxi/ny-dokumentaer-inga-bevis-foer-oevergrepp-mot-lundell
Visa på X →@AKarrback Ironivarning här vänner.
Visa på X →Om det är så att fullt dugliga personer inte godkänns som hemvärnssoldater för att de är medlemmar i SD, så bör nya direktiv, omorganisering och omplaceringar genast genomföras. Vår militär skall skydda Sveriges gränser, inte vara någon PK-klubb. https://www.friatider.se/sd-profil-nekas-plats-i-hemvarnet-far-inte-veta-varfor
Visa på X →@TeresaCarvalho 1. Aftonbladet borde ha koll på att grundlagen gäller före tillståndsgivning. 2. Ja djupt beklagligt. Ehuru det är ”djupt oroande” beror väl på hur många de är. Vi har sannolikt alltid haft några hundratal av dessa obskyra typer. Ibland hörs de, ibland är de tysta.
Visa på X →Jasså! Vem hade kunnat tro det?

Hörde ni diskuterade Knutbymordet @staffandopping i Kvartal. Ni borde titta på fallet Joy Rahman, då skulle det bli riktigt intressant @hanifbali
Visa på X →@SVTHolmberg @idagabrielsson Jag vet inte hur många stavfel jag såg i undertexten där. Och… var och en kan inte definiera sig själva självklart. Ingen går egentligen med på det. Om jag definierar mig som talman under en debatt skulle reaktionerna sannolikt bli massiva.
Visa på X →@Ygeman Han är inte skyldig någonting. Vi har medverkat i Aftonbladet och TV4, utan att dela någon av deras värderingar.
Visa på X →Så @svt ni har sänt en film om SD:s historia, fokus på problem och de dåliga sidorna. Som balans kan ni nu satsa på en tre delars film om massinvandringen under tre decennier, som aldrig hade folkligt stöd och som drevs på av kultur- och medieeliten. Vad säger ni?
Visa på X →Sett lite av den brittiska budgetdebatten. Den svenska debatten i all ära, men i London går de på varandra på ett sätt vi aldrig någonsin gjort i vår kammare. Tror jag hörde några svordomar tom.
Visa på X →Mycket bra @svt att ni häromdagen tog upp vikten av att bära reflexer i mörker. Men är det ett krav att alla experter ni kallar in i studion bryter på tyska?
Visa på X →@kimthecynic AAhhh...! Snacka om att vara enögd. SD rattade inte kontona, det var tre ungdomar som publicerade skämt mest, ett av kontona hette SDTobbe. Politik har blivit som fotboll, man försvarar det egna laget whatever.
Visa på X →@GostaHulten Vet inte om någon minns det. Palme mördades 1986, SD bildades 1988.
Visa på X →@gudmundson_per Vilken skandal?
Visa på X →@LeenaJohansson Finns nog många ”Svärjevänner” men inte ens jag tror de är 200 miljoner.
Visa på X →@Anton_Holmlund Stämningen har nog aldrig varit så bra. Och jag var faktiskt där.
Visa på X →@GostaHulten Det var en stand up, vad tror du? Att det skall pratas om skattehöjningar för de rika?
Visa på X →@NickAlinia En person satt ner.
Visa på X →