@niklassvensson Kaos? Det är att ta i. Viktigt att ha högt i tak även i en riksdagsgrupp, annars skulle det vara kaos.
Visa på X →400
inlägg
Deltog i panelen på #sverigemötet under seminariet "Så blir din kommun bäst i Sverige på HBTQ-frågor". Kul, givande och bra.


Brandtal av @KinbergBatra idag. Ideologiskt i grunden med visioner om framtiden. Känslostark. Särklass det bästa jag hört av henne.
Visa på X →@CLahesalu Känns som en isolerad stämning. Hoppas de sa ja.
Visa på X →Stundade valtider och #sverigemötet går av stapeln. För att spara pengar hoppas jag @BatraDavid underhåller ikväll, till självkostnadspris.
Visa på X →@KattisTolgfors Via Kumla.
Visa på X →@gustavericsson Haha, den är inte dålig😂
Visa på X →@JGEdlund @sr_ekot Jaeee, isch..i runda slängar😉
Visa på X →Kungahuset ligger i. Fler prinsar och prinsessor.


Sälja namn. Ska pusha för att Kumla ska köpa. Alla vägar leder till Kumla sägs det. https://x.com/dagensnyheter/status/844856075530649600
Visa på X →När man går ner i kafeterian och kaffet är slut. DU MUCKAR MED FEL PERSON!
Visa på X →@V_Umea @jsjostedt Den dagen Greider slutar med skattegnäll när den sänks då kan jag börja överväga.
Visa på X →I panelen på seminariet, "Så blir din kommun bäst i Sverige på HBTQ-frågor", på Sverigemötet. Ser fram mot en helg med @nya_moderaterna .👍🏼
Visa på X →@AnderssonUlla Lyssnade du på ekots lördagsintervju med Lena Baastad, partisekreterare (S)? Där pratar de om att s/V har fel om skatter. Ganska intressant.
Visa på X →@renatelarssen Du. Kanske borde stå klok.
Visa på X →@AnderssonUlla 37% av alla barnmorskor och sjuksköterskor får mindre pengar i plånboken med er politik. Det gillar inte jag. Varför vill du ha det så?
Visa på X →@AnderssonUlla Återigen, vart är det uttryckt så. Du far med osanning. De med lägst inkomst bör ha mer i plånboken, med din politik blir det tvärtom.
Visa på X →@AnderssonUlla Pinsam retorik av en ekonomiskpolitisk talesperson. När och vart har en moderat uttryckt att "sjuka ska betala mest i skatt"?
Visa på X →Löfven styr Sverige åt fel håll med högre skatter och utökade bidrag. Honom vill jag byta ut, helst nyss.

Valresultatet för 2018, kom ihåg vart ni såg det först. #svpol

@t0r_vidar En variant är att sluta vara vän med dem, eller helt enkelt sluta kolla mystory. Jag vet inte, kan ha fel.
Visa på X →
@RichardHerrey Precis, håller med. Thörnqvist var bra trots press!😎👊🏼
Visa på X →@KattisTolgfors @RichardHerrey @KinbergBatra @niklassvensson Jag tror som min nyss gjorda lista😳
Visa på X →Finns många trogna mellotippare. Vad tror ni @KattisTolgfors @RichardHerrey @KinbergBatra @niklassvensson ?
