Älskar intervallträning: "Tugga sakta, tugga jättesnabbt, tugga sakta.."
Visa på X →400
inlägg
Värd att läsa. http://www.expressen.se/ledare/s-ar-mastare-i-harskartekniker/
Visa på X →Skulle köpa ansiktskräm av kussen. "Den är bra för den reducerar ålderstecken". Jag är 21, det blir ingen kräm nu.
Visa på X →@SJ_AB Jasså. Sitter på tåget nu. Inväntar poängstorm. Hoppas inte tåget stannar då😳 Glad påsk!
Visa på X →@CCStockman @CLahesalu Ingen är gladare än jag om det finns en företagare som vill driva gym.👍🏼
Visa på X →@Axelsson25 @P4Orebro Båda handlar om rörelse och en aktiv tid, minst lika viktiga😎
Visa på X →På X2000 mot Sthlm med lillkussen. Diskussioner om livet i allmänhet och hästen Wilma i synnerhet. Trevlig resa detta.
Visa på X →@M_Abrahamsson Ett otroligt misslyckande av förbudsministern. 😉
Visa på X →@Unibet_Sverige 1-3 #hundralappen
Visa på X →Idag flaggar Kumla kommun på halv stång utanför stadshuset.
Visa på X →När hatet slog till slog Sverige tillbaka med godhet. #openstockholm är ett exempel på det goda mitt i allt.
Visa på X →Tänker på alla drabbade idag. Hatet får aldrig segra.
Visa på X →@strandhall Shit. Impad över ett statsråds debatteknik gällande annat partis logga.
Visa på X →Kumla kommun har under februari fått 58 nya invånare. Kul!
Visa på X →Pratar om Kronobergsmodellen på folhälsoberedningen och växjölöftet på M-gruppen. @OliverRosengren , ni är så kloka där nere.
Visa på X →Exakt som igår och likadant imorgon. #svpol


#dagsattjobba för en ny regering med @KinbergBatra som statsminister. Bli medlem i @nya_moderaterna eller gå med på dagsattjobba.se!


@t0r_vidar Snarare rimligare för en ökad trygghet.
Visa på X →@kimsarasofia Lägg av.🙂🙂🙃🙃
Visa på X →Lär vara blandade känslor för @olleahman ikväll. Matchhjälte till SSL och LIF ner i Allsvenskan..
Visa på X →Tydligt att grabbarna tittat för mycket på ung och bortskämd.


Frukostkampanj med @nya_moderaterna , kul träffa morgonpigga medborgare Påväg till arbetet!:)
Visa på X →Regionstyrelsen biföll nyss min motion om att införa politiskt lärlings-system i Region Örebro län. Kul och viktigt för demokratin.
Visa på X →@bjornsundin @Maria_Hedwall @politikern Med den retoriken har Sd nyss diskuterat med S i regionen på regionstyrelsen. Du kan bättre Björn.
Visa på X →@socialdemokrat Delar oron? Sollefteå, Karlskoga...
Visa på X →