När man för en gångs skull ska bättra på brännan.

400
inlägg
När man för en gångs skull ska bättra på brännan.

Igår började jag skriva en artikel om strandskydd och kommunveto, den är slängd. Idag kom denna av @LottaAOlsson och @StenBergheden 👍🏼👏🏼

@KinbergBatra mfl Moderaters insats i Almedalen och @andersed i Nyhetsmorgon är tydliga exempel på att @nya_moderaterna är på rätt väg! 👊🏼👍🏼
Visa på X →@ingran_m @Ygeman Ser gärna ett mer utförligt svar av Anders.
Visa på X →Härlig intervju med @KinbergBatra på #opinionlive . Se den!👏🏼
Visa på X →Mer sånt. Det är jobben som är motorn, och som är avgörande för en bra välfärd. Den ekvationen är i grunden ganska enkel. https://x.com/nya_moderaterna/status/883936582067257344
Visa på X →@miljopartiet nya logga, ifall de åker ur riksdagen.

"Det måste bli enklare att ställa om mitt i livet. Per, du får ha ditt jobb kvar ungefär ett år till."

"Vi vill varken budgetförhandla eller ha med SD i ett regeringsunderlag. Inte med vänstern heller."- @ElisabethSvan
Visa på X →Är detta ett första steg till att Magdalena tar över partiledarposten hos S? Så många frågor när @SwedishPM inte medverkar i Almedalen.
Visa på X →Moderaterna och Lärarförbundet har seminarium, kom hit! #flerlarare
Visa på X →Försvar är viktigt. Bra samtal om det idag på min första hela dag i Almedalen.


Är övertygad om att partiledarbyte i M inte är rätt väg. Däremot tydligt fokus på fortsatt politikutveckling och bättre kommunikation.
Visa på X →@CRydaeus Det är bara 240g Sthlm-are. Besviken.
Visa på X →@AnderssonUlla Alla barn ska lära sig simma. Det står i betygskriterierna. Viktigt att kommuner löser det.
Visa på X →Bra.


Att Gustav Fridolin står i en korsning under talet, ger inte en ökad tydlighet om vart miljöpartiet vill. https://x.com/expressen/status/876058952336846848
Visa på X →Min partiledare, @KinbergBatra .


I Kumla har vi dom riktiga problemen.


Under 2018 kommer 450 personer sysselsättas när nya H-huset byggs vid sjukhuset i Örebro, USÖ.
Visa på X →Moderaterna har en trovärdig idé för framtiden. Det ska löna sig att arbeta. En grund för att klara välfärden i framtiden. Även bidragstak.
Visa på X →Föreningsledarträff med @nya_moderaterna i Örebro Län. Gästas ikväll av @Pernil , tydligt och bra om opinionsläget!
Visa på X →Jag kommer vara i #almedalen hela veckan. Vilka mer? http://almedalen.makthavare.se/lista
Visa på X →Så även om de flesta tycker man gör ett bra jobb så är det inte det som hörs, syns, märks och känns. @bjornsundin http://bjornsundin.se/2017/06/08/jag-slutar-i-host/
Visa på X →Tuff tid för @nya_moderaterna . Jag är övertygad om att det med hårt jobb går att vända. Alla vi måste bidra, inte bara @KinbergBatra jobb.
Visa på X →