Läsvärt av @davidlinden1 ! http://www.na.se/opinion/ledare/trolltider-aven-i-de-fina-salongerna
Visa på X →400
inlägg
@niklassvensson Värt att åka några mil för om man måste. Riktigt kul!
Visa på X →Kumla har återigen ett företag med taxiverksamhet. 019-57 90 234!😃 Wie!
Visa på X →När SJ marknadsför positiva delar med försenade tåg... Tycker de ska hålla tider mer och vara statens tinder mindre. Dock en fin historia.

Na om att jag år ny gruppledare för @nya_moderaterna i Kumla. http://www.na.se/orebro-lan/kumla/oskar-svard-ser-fram-emot-att-axla-ansvaret
Visa på X →@LottaAOlsson Tack Lotta!!😃
Visa på X →@RichardHerrey Tack Richard!
Visa på X →@gustavericsson @nya_moderaterna Tack Gustav. Din insats för moderaterna har varit betydande. Hoppas vi ses i andra sammanhang framöver. Lycka till med allt!
Visa på X →@MUFOrebro Tack hörni!!❤️
Visa på X →@OliverRosengren Tusen tack för dom orden Oliver!! ☺️
Visa på X →Från och med nu är jag gruppledare för Moderaterna i Kumla. Fantastiskt kul.

@ensamborgare Lycka till!
Visa på X →Kul med medvind i opinionen. Dock krävs fortsatt politikutveckling och bra förslag för Sverige. Jag må vara en gnällig närking...men.
Visa på X →@owenil Jaa e inte bitter
Visa på X →"Man behöver inte sätta alla toner, man kan sjunga för man är glad!!" - Säger flickvännen. Iofs sant. Svider dock i en gammal estetare.
Visa på X →Peter Hultqvist tvingas bort i omröstning. Håkan Juholt (S) eller Annika Nordgren-Christensen (Mp) blir ny försvarsminister fram till valet.
Visa på X →Det gör mig ledsen och arg att politiker utsätts för hot.Gustav bidrog till en bättre lokaldemokrati. Vi behöver mer sånt, inte mindre. https://x.com/gustavericsson/status/890649247539789826
Visa på X →#ingentingärvackrareänsödermanland . @bengtzboe .

@magistamax @emmaabroberg @EvelinPanes
Visa på X →Han finns. Han visar sig inte ofta, men han finns tydligen.

@birgittaohlsson @SVTOpinion @alliansswe Vilket jag tycker är bra. För övrigt bra artikel.
Visa på X →@SVTOpinion @birgittaohlsson Hela @alliansswe vill utveckla den.
Visa på X →@holmasavf @politikern @Andersorebro @P4Orebro Förra året krävdes omorganisation för att klara bemanningen inom förlossningsvården. Likaså i år vad jag förstått.
Visa på X →@politikern @Andersorebro @holmasavf Men nu frågade jag en fråga. Menar du att vi inte har några problem i länet? @P4Orebro hade inslag i förrgår om detta.

Nu har morsan hittat en ny typ av konst.
