Men har han bjudit in till fika? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zELd94/s-tjansteman-hyrde-ut-sitt-hus-till-gangkriminell?
Visa på X →400
inlägg
@Martin_Kinnunen Segerbåt?

Torget i Sala dagen till ära🇸🇪🇸🇪

@h00vzter @EberhardDavid @MikaelFlinkMED @medborgsamling @sdriks Bra val! Framförallt till riksdagen😄
Visa på X →@simonwakter @rickardnordin Kommer du dragandes med fakta? I en valrörelse? 😁
Visa på X →Det behövs kärnkraft.
Visa på X →@alm_anja @sdriks Glädjande!
Visa på X →Partiet Nyans öppnar upp för ett tätare samarbete med @vansterpartiet:
Visa på X →Segertåget växlar upp!
Visa på X →@MrsKatzenmutter Välkommen till 2022 och "planerade elavbrott":

@MemIngenjoeren Eller att alla som hatar Miljöpartiet är troll😄
Visa på X →https://www.svd.se/a/y63v4J/bostader-ryker-forst-om-elen-kopplas-bort
Visa på X →I Socialdemokraternas Sverige uppmanas ensamstående pensionärer att bygga kojor under matbordet och sova där för att hålla sig varma.

Slutnotan för "Nooshi-tillägget". 🔻Pengar till pensionärerna: - 0 kronor 🔻Kostnad för skattebetalarna: - 70 miljoner kronor https://www.tn.se/arbetsmarknad/dyr-slutnota-for-shekarabis-stoppade-forslag-mer-an-70-skattemiljoner-i-sjon/
Visa på X →Linda Snecker försöker undvika rösttapp till Nyans genom att, eh, bli Nyans?

@markus_uvell @Martin_Kinnunen ”Vill fan inte torska valet på Jimmies störda pizzareferenser” är något för historieböckerna.
Visa på X →@karim15759832 Tack så mycket🙏 Ska försöka förvalta det förtroendet på bästa sätt! 🇸🇪🇸🇪
Visa på X →@Martin_Kinnunen Vi är snart Liberalerna.
Visa på X →Behövs det ens en kampanj för det?

Den riktiga statsministerduellen?
Visa på X →@Martin_Kinnunen - ledaren för den interna revolten.
Visa på X →Missa inte valrörelsens största skandal! (signerad Jimmie Åkesson) https://www.expressen.se/nyheter/interna-sd-kritiken-mot-akessons-storda-pizzaval/
Visa på X →Kan @vansterpartiet verkligen stödja en regering som bara gynnar höginkomsttagare?
Visa på X →"Regeringen och de rödgrönas politik ökar återigen klyftorna i samhället och ger skattelättnader till de som tjänar mest"
Visa på X →@PontusPersson5 💪💪
Visa på X →