@Deuxir1 @sdriks Reduktionsplikten innebär att vi transporterar slaktavfall från Australien, blandar in det i vårt bränsle och bilarnas räckvidd försämras. Hål i huvudet.
Visa på X →400
inlägg
@AlfvonDuring2 @Balobisen Ibland är det viktigare att vara först😛
Visa på X →Jo Märta vi kan, och ska, riva upp reduktionsplikten. #tv4val
Visa på X →"Annie Lööf driver sossepolitik, bidrag och allmosor finansierade med skattemedel" - Jimmie Åkesson 2022. #tv4val
Visa på X →Ingen jävel har råd med vare sig el eller bensin i Magdalena Anderssons Sverige. #tv4val
Visa på X →Annie Lööf landsbygdspolitik är hon själv i ett par gröna stövlar. #tv4val


@Balobisen Jimmie är min statsministern🤘
Visa på X →Jimmie Åkesson 🔥🔥 Skolan ✅ Elpriserna✅ Sverige först✅
Visa på X →Jimmie Åkesson är minst tre nivåer över övriga i debatten. Maggan tre under.
Visa på X →Vänsterpartiet är ett hot mot svenska hushåll.


Nu laddar vi för rond 2. Duellen. #tv4val

Jimmie Åkesson - den enda som vågar lyfta att saker och ting kostar pengar. Mer välfärd och trygghet, mindre slöseri och trams. https://via.tt.se/pressmeddelande/sd-oscar-sjostedt-presenterar-finansieringspaket?publisherId=3236128&releaseId=3328759
Visa på X →"Kan vi skaka hand på att miljöpartiet lämnar riksdagen så att de vuxna kan lösa alla problem ni orsakat?"

Miljöpartiet har parkerat i sandlådan. Låt oss parkera dom utanför riksdagen. #pldebatt
Visa på X →Bland Magdalena Anderssons regeringsunderlag är det alltså 3-1 bland partierna MOT kärnkraft. #pldebatt
Visa på X →@TeodorKoistinen 1 minut sen😛 https://x.com/OscarSjostedt/status/1567936771618635776?t=LhWFhllhqSBm3CG7UWk_Rg&s=19
Visa på X →@StaffanRing Då hade Jimmie flyttat in i sagerska imorgon😁
Visa på X →Fortfarande mer gladiatorerna än politik, stort fall framåt🤘
Visa på X →Är det partiledardebatt eller ett avsnitt av gladiatorerna?🤔
Visa på X →1926-2022 🇬🇧🇬🇧 https://www.bbc.com/news/uk-61585886
Visa på X →Pensionärer ska alltså sitta i filtkojor under köksbordet till vintern men det är SD som är problemet?

Kan glatt rapportera att segerbussen rullar vidare!🇸🇪🇸🇪

Resan mot socialdemokratisk bananrepublik fortsätter:
Visa på X →Det blågula sidan presenterar riktiga lösningar: ➡️Vi kommer se till att hushåll och företag kan klara vintern. ➡️Vi kommer att öka elproduktionen här och nu. ➡️Vi kommer att trygga energiförsörjningen på lång sikt. M/SD/KD/L💛💙 https://www.dn.se/debatt/vi-kommer-att-prioritera-karnkraft-fran-dag-ett/
Visa på X →Hur kan man vara "tydligast av alla" och vägra ge besked kring *alla* skattefrågor?
Visa på X →