#somaliagate tar inte slut. Även om ministern använder rök, dimma och speglar för att avleda uppmärksamheten och skymma sikten. #svpol #S2026 #Somalia
Visa på X →402
inlägg
@DavidLindmark3 Av alla slöa debattstrategier är whataboutism den allra sämsta. Har du inget att komma med i sakfrågan?
Visa på X →Spöktjänster i Mogadishu. Med 100.000kr i månadslön. Av våra skattepengar. Är det så det ska gå till? #somaliagate tar inte slut. #svpol #somalia #S2026
Visa på X →@mattiasreporter Kanske hans och regeringens usla biståndspolitik?
Visa på X →@Anna1849 Tack snälla för omtanken. Att använda Ai-verktyg tror jag inte är orsaken.
Visa på X →@mattiasreporter Oppositionen granskar regeringen. Det är en sund sak i en demokrati.
Visa på X →Ett mirakel i juletid! En återuppståndelse. #somaliagate #Somalia #svpol
Visa på X →@Honeybadge991 Jag förstår. Det är ju inget bra att vara, men fint ändå att du inser att du beter dig illa mot andra. Översittare, mobbare och buffel, det är ju inte det eftermäle någon vill ha. Inte heller du tror jag. Insikt är första steget till personlig utveckling. Kämpa! Styrkekram!
Visa på X →@bjorkis2 Hela debatten är mycket lätt att hitta på http://riksdagen.se
Visa på X →Somalia-gate tar inte slut. Efter att hela hösten talat stolt om sin ”överenskommelse” med Somalia om återtagande av utvisningsdömda, så påstår Dousa och regeringen nu att det finns ingen formell överenskommelse med Somalia. Pinsamt! #Somalia #svpol #somaliagate
Visa på X →@Konservatist Så du svarar med ännu mer whataboutism. Det är enda verktyget i din debattlåda tydligen
Visa på X →@Konservatist Gäsp. Lam whataboutism är det allt ni har att komma med?
Visa på X →@ROGSAHL Var Lemmy svensk riksdagsledamot? Det var som tusan!
Visa på X →Om det går som en anka, ser ut som en anka och kvackar som en anka så är det förmodligen också en anka. #svpol

@zacksoderberg @CarlOskar Vad har du för tangentbord som saknar tankstreck?
Visa på X →@katjanouch Om du hade använt ett ai-verktyg i ditt inlägg så hade det kanske blivit en komplett mening.
Visa på X →@Datslevk @CarlOskar Intressant att du väljer just Putin som benchmark. Berätta mer!
Visa på X →Bistånd ska motverka korruption, inte göda den. Skriver i @altingetse idag. #svpol #Somaliagate
Visa på X →@MFFBetting Tack för att du verkligen inte alls bryr dig om vad jag skriver. Inte ett endaste dugg verkar det.
Visa på X →@MFFBetting Du bryr dig tillräckligt för att kommentera det ändå. Tack för ditt stöd!
Visa på X →@Maddemaja @CarlOskar Till skillnad då från intelligentian här på X?
Visa på X →När @CarlOskar anklagar S för ”trollfabriker” men själv gladeligen sätter sig i Riks studio – då har vi passerat gränsen för ironi och rakt in i parodin. Mitt öppna brev finns här: https://www.facebook.com/share/p/16nkV8AciL/?mibextid=wwXIfr #S2026

@UffeDrummer Det nya är att premiärministerns inre krets får tillgång till en massa svenska skattepengar
Visa på X →Den enda bankomaten står på premiärministerns kansli i Mogadishu. Vi KU-anmäler Dousa, Forsell och Kristersson för #Somaliagate. #svpol


@BenjaminDousa försöker skifta fokus.
Visa på X →