Petra har fått en svår stroke. Hon ligger i respirator och kan bara göra sig förstådd genom att blinka #prayforpetra


290
inlägg
Petra har fått en svår stroke. Hon ligger i respirator och kan bara göra sig förstådd genom att blinka #prayforpetra


Det är ett glädjande besked att robotarna nu används så att vi kan bli farliga för dem som vill oss illa. Detta har KD föreslagit länge.


Fantastisk utsikt på våning 103, på 412 meters höjd!😅 #skydeckchicago #upshow #chicago #20yearstogether #celebration 🇺🇸❤️


I dag är det 20 år sedan vi blev ett par - och jag fick ge dig första kyssen! 😍 Älskar dig Petra! ❤️😃 #mylove #mygirlfriend #beauty


Värd idag för nationalkommittén för Raoul Wallenbergsdag. Motionerade om detta 2002. Efter 11 års arbete kom Raoul Wallenbergs dag på plats


Det är galet att skrota och plundra nästa nya JAS gripen plan på delar – när Sverige befinner sig i ett allt tuffare säkerhetspoliskt läge..


@Pierresimonsson Tack Pierre för ditt vänliga omdöme. Kanske kan vi - såsmåningom vinna din support - också politiskt! :-) Allt gott, Mikael
Visa på X →Wallström säger att vi är på samma linje som de baltiska staterna om Nord Stream, men det stämmer inte. När vi hade chansen tog vi den inte!


Sve-Fin försvarssamarbetet är bra, men det krävs medlemskap i NATO för att avskräcka från ett ev angrepp - de militära resurserna är för små


Slöseri med skattepengar och en försvagning av försvaret att fungerande JAS Gripen plan skrotas - endast 7 år gamla!


Bra eldunderstöd från Biden. Lyssna Wallström! Sverige bör agera och säga nej till gasledningen. NU.


@pjaxess Kanske går det inte att rädda alla 97. Men att alla 97 skulle skrotas är vansinnigt!
Visa på X →Fel att skrota 97 nästan nya Gripenplan. Robert Dalsjö har rätt. Denna kapitalförstöring o försvagning måste stoppas http://www.svd.se/fel-att-skrota-97-nastan-nya-gripenplan/om/debatt
Visa på X →Nej till NordStream2.Slite möjlig plattform f hybridkrigföring. Olämpligt om Europa gör sig mer beroende av rysk gas


USA:s ambassadör till Sverige, marinchefen o jag spanar in Baltops.Trygghet bygger vi tillsammans med andra länder!


Nationaldagsfirande på Skansen!🇸🇪🇸🇪🇸🇪


Värd för stort seminarium. Sverige kan bli angripet.Vi är inte vaccinerade mot konflikter. Stärk försvaret i närtid!


Lyssnar till fascinerande o gripande berättelser från soldater och anhöriga på Veterandagen. TACK för era insatser!!


KD ökar en procent i opinionsmätningen i Aftonbladet och får 5%. I valet fick S och MP 37,9 %. Nu är siffran 27,7%.


Efter terrorattentatet i Paris bad Frankrike att vi skulle skicka JAS Gripen i kampen mot IS. Vi borde ha gjort det.


At 'The Israel Party' with the Israeli delegation to the Eurovision Song Contest with my Beauty! 🎉😃


Grattis på 70 årsdagen Carl XVI Gustaf! Må du få många lyckliga dagar som Sveriges kung och statschef! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪


Svenskt NATO-medlemskap ökar säkerheten runt Östersjön. Då kan vi ha en gemensam försvarsplanering.


Medan vi kan mobilisera 45 000 soldater kan Finland mobilisera 230 000.Talar för sv-fin samarbete OCH Natomedlemskap


Tid att stärka Sveriges förmåga att bekämpa såväl IT attacker som propagandakrigföring och desinformation. Nu.

