@LoanSundman Diamarca har t.ex delat en bild på en Nazist som grips. Inget fel enligt mej men om ledamöter inte ska hänga ut enskilda så gjorde hon fel.
Visa på X →154
inlägg
@LoanSundman Det ansågs dock okej av er när personerna som hängdes ut var nazister. Vilket jag inte heller har några problem med.
Visa på X →@LoanSundman Varför menar du att det är olämpligt att tala om när någon utnyttjar systemet eller ljuger för att få fördelar av det, oavsett ursprung?
Visa på X →@LoanSundman Det intressanta är att ni som tycker något annat bara tycker att det är fel när era politiska motståndare hänger ut någon och inte annars.
Visa på X →@LoanSundman Exempel är värdelösa, då frågan blir om det var rätt eller fel att hänga ut just den personen. Frågan är om det generellt är fel.
Visa på X →@LoanSundman Gäller det även vänsterpartister och socialister som drevar mot så kallade rasister, eller är de undantagna från reglerna för demokrati?
Visa på X →Ordet "man" kan givetvis med fördel bytas mot "Alliansen"...
Visa på X →Om man tillåter någon annan att genomföra något skadligt, trots att man har möjlighet att stoppa detta, så är man också delansvarig. #svpol
Visa på X →Jag tror man underskattar väljarnas intelligens när man försöker göra gällande att vissa partier sparar in på allt utan satsningar. #svpol
Visa på X →Antagligen är det mer intressant att rapportera om slopad sommartid eller införandet av pizzans dag. Säger en hel del om vårt samhälle.
Visa på X →Alliansen fortsätter agera stödhjul åt regeringen trots att de har möjlighet att stoppa förslagen. https://x.com/FFurtenbach/status/915863307982184448
Visa på X →Endast två av 171 fall av misstänkta tvångsäktenskap har lett till åtal. Straffen är dessutom låga. http://www.aftonbladet.se/a/qGEv1
Visa på X →@FFurtenbach @patrikoksanen Det var inte så bra. Borde givetvis fungera mycket bättre än så. Även om de har fullt upp idag får det inte ta så lång tid.
Visa på X →@patrikoksanen @FFurtenbach Är det inte miljömässigt bättre att inte sprida papper omkring sig när all information finns digitalt?
Visa på X →#kyrkomötet 2017 börjar idag och första gruppmötet var under förmiddagen. När nya gruppen tillträder blir det trångt i grupprummet. #SD2018
Visa på X →Problemet är givetvis att den första frun inte har möjlighet att säga nej till att de senare fruarna ska ingå. #svpol https://x.com/ExpressenDebatt/status/914831166494187520
Visa på X →När ett byggbolag bygger en skola och sedan delar ut vinsten eller använder den utomlands är det helt tyst från regeringen. Varför? #svpol
Visa på X →Klockan 9.30 drar vi igång sista dagen av #FRK2017 Dags att knyta ihop säcken efter en mycket givande helg. #SD2018
Visa på X →Föreningen Pappabarn är först ut på Familjerättskonferensen. Nu breddar vi vår politik. #FRK2017 #SD2018
Visa på X →@N00dn1k @SdPontus @BergqvistSofie Frågan är om flertalet ska lida och om reglerna ska anpassas efter några få. Jag skapar helst regler som är anpassade efter flertalet.
Visa på X →När jag gick med i SD fick vi inte ens vara med och bestämma vilken fika vi skulle ha i Örkelljunga-KF. Idag besluta vi om riksbankschefen.
Visa på X →Idag blir nog Riksbanksfullmäktige lite mer spännande än vanligt. Börjar 10.00 (via @omni_red) http://omni.se/a/XPOlo
Visa på X →@N00dn1k @SdPontus @BergqvistSofie Menar du på fullt allvar att det är omotiverat om ett barn inte har ett fungerande och normalt könsorgan? Hoppas du inte har barn själv...
Visa på X →@N00dn1k @SdPontus @BergqvistSofie ca 10 om året och de allra flesta får ett kön de är nöjda med resten av livet. Problemet var större tidigare, när man chansa på vilket kön.
Visa på X →@N00dn1k @SdPontus @BergqvistSofie Biologiskt borde man som människa bara kunna vara man eller kvinna, eftersom biologiskt kön utgår från hur man kan fortplanta sig.
Visa på X →