Så bra! https://x.com/jaim_gom/status/804403967350493188
Visa på X →400
inlägg
Mycket bra att Ulrika Westerlund är utsedd att utreda transpersoners levnadsvillkor!
Visa på X →Vänsterpartiet ökar 2,0% i SCB!
Visa på X →@katjajass ja det är vad de skriver i DN iaf. Sen får vi se vad det verkligen innebär
Visa på X →Regeringen backar om regleringsbrevet till FK om assistans! Vår kritik har haft effekt.
Visa på X →Jag tyckte folk var sjukt tidiga med adventsstjärnorna igår. Idag inser jag att det var jag som var sen.
Visa på X →RIP Castro
Visa på X →Konstigt att det alltid är de moderata kommunerna som ser störts problem att ta emot nyanlända.
Visa på X →Unicef konstaterar att effekterna av att placera barn inte har den effekt som önskas. Mycket bra att man sätter ljuset på det.
Visa på X →Mycket bra av Bengt Westerberg https://x.com/dndebatt/status/801153783258460161
Visa på X →Vi kan nog konstatera att feminismen inte gått för långt i det här landet.
Visa på X →Här har vi moderaterna. https://x.com/danielswedin/status/799254394860609536
Visa på X →Mitt karma sjönk som en sten när vi nu vet att växter känner och kommunicerar. Mina växter ropar med all sannolikhet på hjälp..
Visa på X →När tom de starkaste kvinnorna tvingas tystna och stänga ner pga hat och hot då har vi allvarliga problem. Riktigt allvarliga problem. https://x.com/veronicapalm/status/798425809010749440
Visa på X →@fraux snyggast är du!
Visa på X →Fint! https://x.com/piperperabo/status/797144514087399424
Visa på X →Vill upplysa om att det är ju ganska många människor i världen som ser just vita äldre män som symboler för etablissemanget.
Visa på X →Ok kvinnor ska vi ta och organisera oss då och FET krossa det där jävla glastaket?!
Visa på X →Otroligt värdigt tal av Hillary måste jag säga.
Visa på X →@tvartemot å vad fint av er. Blev rörd faktiskt. Vackert i det absurda.
Visa på X →Stort tack @roksnytt för en mycket bra och konstruktivt debatt på er hearing om våld i hederns namn.
Visa på X →Fint inslag i @SR_P1morgon om ortens bästa poet. Stort grattis till vinnaren Liban Abdule och andraplats tagaren Iman Talabani.
Visa på X →@Rogntudjuuu nä jag hade nog inte fullt ut erkänt mina känslor haha. Bättre sent än aldrig
Visa på X →Bara det att regeringens politik om assistansen liknas vid alliansen stupstock, borde få dem att illa kvickt göra om och göra rätt.
Visa på X →@AmelieAsp oavsett så håller inte deras resonemang. Helt otroligt.
Visa på X →