I Sverige bryts det ingen uran, men nu är det förbjudet. Pris för årets inslagning av öppen dörr? https://x.com/lorentztovatt/status/996753956578758656
Visa på X →400
inlägg
@ensamborgare Kör på donken deal så får du två för 20, som på gamla goda tiden!
Visa på X →@AntonLindskog93 @IFKKristianstad Anton kom hem! För vi längtar efter dig. Kom innan sommaren är slut 😄
Visa på X →@CarlsamuelJ Kör bara kör!
Visa på X →Ja, så är det faktiskt. Ineffektiva subventioner av elcyklar eller underlätta människors vardag. Enkelt val. https://x.com/magdarasmusson/status/993221286917758977
Visa på X →"Båd´stat och lagar oss förtrycka vi under skatter dignar ner." Upp till kamp. Sänk skatten för arbetarklassen! #upptillkamp #1maj #sänkskatten
Visa på X →@KristerThelin @BjorklundVictor Där håller jag med.
Visa på X →@jsjostedt Min erfarenhet är att politikerföraktet dessutom är störst bland de som tycker politiker ska lösa allt. Tycker det är en intressant koppling.
Visa på X →@JohanForssell Som vanligt mycket bra!
Visa på X →@gurrrraaaa @VCeimertz Betoning på gräsplaner!
Visa på X →Varför är det ett rimligt och vettigt mål att 10% av våra myndigheter ska ha minst en anställd konstnär senast 2020? #svpol
Visa på X →@OhlyLars Jag tycker tvärtom att de är väldigt bra och har ett enkelt system för att underlätta betalning.
Visa på X →Precis köpt biljetter, kommer att bli ett galet tryck i arenan när vi spelar slutspel i Champions League! https://x.com/ifkkristianstad/status/974600642978369536
Visa på X →Den här valrörelsen kommer att bli smutsig.... #svpol https://x.com/jonasjesslen/status/967345334308556801
Visa på X →Det här med att de flesta kalendrar jag sett i år driver tesen att vi endast har sjutton flaggdagar. Någon måste avgå! #svpol #avgåalla
Visa på X →Om inte något parti tar den frågan på allvar så tvingas jag rösta på SD i nästa val, inte för att jag vill egentligen.
Visa på X →Nu får det väl ändå vara nog?! Ska vi ens kunna fira någon jul i framtiden? https://x.com/expressen/status/945027606784692224
Visa på X →@socialdemokrat säger de ska skärpa spelpoltiken, ska de ta bort undantaget som möjliggör för dem att sälja lotter på kredit? #svpol
Visa på X →@HawarAsaiesh Givetvis gör du det. Dock, lever du på bidrag så är det rimligt att kräva att du lär dig svenska. Åtminstone tills du har egen försörjning
Visa på X →Håller med, helt felaktigt fokus. Engelskakurser för 400 000 provocerar mig, att ministern vill bli bättre på engelska provocerar inte. https://x.com/asapetersen/status/940539369903001600
Visa på X →Orimlig hantering av ärendet. https://x.com/elisabethsvan/status/935194607113134081
Visa på X →@CarlsamuelJ Stadgar är bra mycket heligare än de skrifter du hänvisar till.
Visa på X →Detta är så mäktigt, och viktigt! https://x.com/vrr_sverige/status/927155275810902019
Visa på X →@oskarcosmo @LJOakerman Helt rätt Te är det korrekta stavningen. I slutet av 1800-talet (ungefär 😅) togs stavningen the bort. Tidigare var bägge korrekta.
Visa på X →Är det resandet eller utsläppen som Miljöpartiet vill bekämpa? #pldebatt #tv4duell #Svpol
Visa på X →