@CarlsamuelJ It’s a keeper! 😍
Visa på X →400
inlägg
Ung Huarödskille toppar makthavarlista https://gota.media/yK7l
Visa på X →Stjärnan @CarlsamuelJ listas som åtta på listan över framtidens makthavare! #svpol

Ge bortalaget en omgång västar så är det löst!
Visa på X →Finns det alltså på riktigt personal vid lekplatserna i Göteborg?
Visa på X →Hjälte!
Visa på X →@EmmaOphus Man väljer inte fotbollslag, det är precis som i Harry Potter. Trollstaven väljer sina trollkarl, fotbollsklubben väljer sina supportrar 😊
Visa på X →@Olsson_Jonas Älskar verkligen hur bilden lyckas fånga både tröttheten och stoltheten i detta ögonblick!
Visa på X →I resten av världen är fri media viktigt för demokratin, i Sverige är det statlig media som är garanten 🤷♂️ Avd: skev debatt om public service
Visa på X →@Utd_Seglaren Tror det var när blinkers gick från standardutrustning till att bli tillval 🤔
Visa på X →Alltså allvarligt?

@LorentzTovatt Du tycker alltså att det är positivt att den svenska kronan blivit slaktad?
Visa på X →@Stabsassistent @C_Wetterling @rebeccaamiri Fast om man ser det som stilföreteelse och inte en tidsangivelse, då måste en villa som är byggd 1940 kunna vara en sekelskiftesvill?
Visa på X →När man drar till med killgissning 🤷♂️
Visa på X →@bjorndolsson Beredd att hålla med dig, i all ödmjukhet vill jag tillägga att jag ör övertygad om att både svensk politik och Kristianstad MUF har förmågan att ta sig i kragen igen.
Visa på X →Viktigt att bära med sig genom föräldraskapet 💕

Fast luftvärn på Gotland! Mycket bra beslut. Gotland är viktigt vid en konflikt i Östersjöområdet. Kontroll över luftrummet viktigt. Må vi dock aldrig behöva använda det. https://www.forsvarsmakten.se/sv/aktuellt/2019/07/fast-luftvarn-pa-gotland/
Visa på X →@LoanSundman Jag har svårt att bedöma om du är seriös eller bara trollar. Aja, trevlig helg iaf! :-)
Visa på X →@LoanSundman Finns absolut risk att jag missade uppenbar ironi i din första tweet, för inte tror du på de där sambanden själv väl?
Visa på X →@LoanSundman Likt tuppen som tror att solen går upp för att tuppen gal... självgodheten saknar gränser. #svpol
Visa på X →@asatallroth Nja folk som har det som mig kan nog välja elcykel som alternativ till bil, dvs ca åtta km till jobbet. Lite för långt för behagligt cykelavstånd, men absolut inte nödvändigt med bil. Subventionen är dock ändå oförståelig...
Visa på X →@ensamborgare Sådant slipper skåningarna. Där har de flesta orimligt stora förråd hemma. Som en direkt följd av svensk alkoholpolitik.
Visa på X →@skrikspya "På kort varsel finns det folk som fått en skarp order att dyka upp och möta oss utan att de vet varför." Just denna delen gör att mitt förtroende för hemvärnet är lika grundmurat.
Visa på X →@strandhall Härlig vecka med både högtryck och högkonjuktur. Det förstnämnda har vi njutit av, synd att det sistnämnda slösas bort. #svpol
Visa på X →@MariaStenergard @tomastobe @SvDDebatt Mycket bra!
Visa på X →