Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Ludvig Ceimertz

Moderaterna

@LCeimertz (X)

400

inlägg

@EmmaOphus Man väljer inte fotbollslag, det är precis som i Harry Potter. Trollstaven väljer sina trollkarl, fotbollsklubben väljer sina supportrar 😊

Visa på X

@Olsson_Jonas Älskar verkligen hur bilden lyckas fånga både tröttheten och stoltheten i detta ögonblick!

Visa på X

I resten av världen är fri media viktigt för demokratin, i Sverige är det statlig media som är garanten 🤷‍♂️ Avd: skev debatt om public service

Visa på X

@Utd_Seglaren Tror det var när blinkers gick från standardutrustning till att bli tillval 🤔

Visa på X

@Stabsassistent @C_Wetterling @rebeccaamiri Fast om man ser det som stilföreteelse och inte en tidsangivelse, då måste en villa som är byggd 1940 kunna vara en sekelskiftesvill?

Visa på X

@bjorndolsson Beredd att hålla med dig, i all ödmjukhet vill jag tillägga att jag ör övertygad om att både svensk politik och Kristianstad MUF har förmågan att ta sig i kragen igen.

Visa på X

@LoanSundman Jag har svårt att bedöma om du är seriös eller bara trollar. Aja, trevlig helg iaf! :-)

Visa på X

@LoanSundman Finns absolut risk att jag missade uppenbar ironi i din första tweet, för inte tror du på de där sambanden själv väl?

Visa på X

@LoanSundman Likt tuppen som tror att solen går upp för att tuppen gal... självgodheten saknar gränser. #svpol

Visa på X

@asatallroth Nja folk som har det som mig kan nog välja elcykel som alternativ till bil, dvs ca åtta km till jobbet. Lite för långt för behagligt cykelavstånd, men absolut inte nödvändigt med bil. Subventionen är dock ändå oförståelig...

Visa på X

@ensamborgare Sådant slipper skåningarna. Där har de flesta orimligt stora förråd hemma. Som en direkt följd av svensk alkoholpolitik.

Visa på X

@skrikspya "På kort varsel finns det folk som fått en skarp order att dyka upp och möta oss utan att de vet varför." Just denna delen gör att mitt förtroende för hemvärnet är lika grundmurat.

Visa på X

@strandhall Härlig vecka med både högtryck och högkonjuktur. Det förstnämnda har vi njutit av, synd att det sistnämnda slösas bort. #svpol

Visa på X