@tildelind När män får känslomässiga utbrott i politiken så heter det att de har visat glöd 🤷♂️
Visa på X →400
inlägg
@AlexandraHedbo1 Hur oerhört långt vi har kvar vad gäller jämställdhet angående barnen blev väldigt tydligt när jag var föräldraledig....
Visa på X →Israel-Palestina konflikten kan troligtvis bara lösas på ett sätt. Ledarna i respektive land, i en fjällstuga, med ett par 75or brännvin. Finns inga konflikter som inte kan lösas med den metoden.
Visa på X →@hagnestaheII ”Den som säger att det inte finns några dumma frågor har aldrig truppfört soldater. Det finns dumma frågor, ställ inte dem”. Minns så väl när plutonchefen satte tonen vid inryck under vpl
Visa på X →@AnnaAgdestein1 @susanne_nystrom Och framförallt så borde vuxna människor få dricka precis vad man själv önskar, oavsett om det är hälsosamt eller inte.
Visa på X →@bokstavstrogen Malmö FF. Solklart!
Visa på X →@jenniiiiferh Min fru tog mitt efternamn när vi gifta oss, för mig var det väldigt viktigt att en av oss skulle byta för jag ville verkligen att vi skulle ha samma. Var absolut öppen för att vi skulle ta frun namn med, men vi enades om mitt.
Visa på X →@henriksjos Är väl ändå rimligt att bre smör på ovansidan tänker jag?
Visa på X →@Claes_Hemberg Bostadsrätten jag köpte 2015 hade bundna lån på över 3% 🤦♂️
Visa på X →Kan absolut tänka mig att betala tillfälligt höjdskräck för att beta av vårdskulden, finns dock två problem med frågeställningen 1. Ingenting tyder på att höjd skatt kortar några köer i vården 2. Få saker är så permanenta som en tillfällig skatt
Visa på X →@tildelind Fantastiskt ju! 😂
Visa på X →@jnybengtsson Får vi se dig med banderollen ”Sänk skatten för arbetarklassen” på första maj i framtiden?
Visa på X →@johanssonmorgan 2013 bröt ni i samarbete med bl.a. SD sönder budgetreglerna. Då hette det att ni tog ansvar för Sverige. Den gamla sanningen ”Det viktiga är inte vad som görs utan vem som gör det” går igen, både vad gäller uppgörelser och budgetregler.
Visa på X →Äntligen! Fidesz hör inte hemma i @EPPGroup
Visa på X →@jacob_axelson Klassiker 😅 Älskar också kombinationen där en kommentar är om att vi ändå sitter i knät på regeringen pch nästa att vi sitter i knät på SD (från två olika personer, men samma inlägg)🤷♂️
Visa på X →@ceabergstrom En fullt rimlig sak att införa, men varför inte bara införa det och sen skriva på affischerna ”Äntligen är kaffet gratis”. Hade varit så mycket bättre marknadsföring 😅
Visa på X →”Utvärdera dig på jobben” - Stefan Löfven Stefan Löfven valde själv platsen, ändå blev det ett fiasko.
Visa på X →@OliverRosengren @edvinalam Nu kommer förhoppningsvis Kristianstad också!
Visa på X →@celiasnilsson @CarlsamuelJ Det går fort uppåt nu!
Visa på X →Älskade jämkade uddatalsmetod 🙏
Visa på X →@perssonsara Tänkte exakt samma sak 😂 Och då är jag ändå medveten om att Sverige spelade och har en spelare med det namnet. Intresset för Svensson Svensson triumferade dock fotbollen 😅
Visa på X →@henrikfroberg Nu vet jag inte hur gammal Tuva är men är väldigt tydligt reglerat minimum antal timmar (140h i låg-, 180h i mellan- och 280h i högstadiet). Kravet på antal timmar i idrott (och matematik) utökades dessutom 2019. Så låter märkligt.
Visa på X →@RichardHerrey Ottoglass, alla dagar i veckan!
Visa på X →@MatsErikson @Ogesjo Känner mig sjukt träffad, framförallt från min tid i ungdomsförbundet. Började med skönlitteratur igen för ca tre år sedan, oj vad läslusten återvände! (Även till facklitteraturen)
Visa på X →@AntonLindskog93 @IFKstatistik @KBjornsen89 Anton ”minst-två-tvåor-per-match” Lindskog måste toppa den listan! Allt annat vore ett hån mot mina minnen från arenan.
Visa på X →