@carolindahlman "Många har hört av sig" är väl det man drar till med när man inte vill erkänna att man blivit kränkt själv?
Visa på X →400
inlägg
@ensamborgare Påminner väldigt mycket om boken Stjärnklart tycker jag.
Visa på X →@PamBery @gabrielwikstrom Folket ska tuktas under den upplyste despotens välmenande händer.
Visa på X →@Croneld Mitt parti har ju inte direkt världens stoltaste historia på området, men gjort upp ordentligt. Bra om KD med gör det.
Visa på X →The truth has been spoken!

Vad händer? Hur är det ens möjligt?

Orkar inte mer nu... Varför kan inte folk bara vara snälla mot varandra? https://x.com/aftonbladet/status/756836224145453056
Visa på X →@OliverRosengren @trotzenfeldt Visst finns det moderata politiker som vill sammarbeta med SD, men upplever de vara i väldigt liten minoritet
Visa på X →Noterade i veckan att hemvärnet skötte id-kontrollerna i Danmark. Varför måste polisen göra det i Sverige? Känns som resursslöseri #säkpol
Visa på X →@meijerlouise Vägen till helvetet kantas av goda intentioner....
Visa på X →@NovaJNilsson Trodde bara det var Pokémon man fångade nuförtiden...
Visa på X →@sporrelicious @i_affekt Vi slipper bara de som springer omkring med stora magasin.
Visa på X →@MargaretaSamue3 @Qeruiem För bara 170 kronor får du svaret. http://www.adlibris.com/se/bok/365-satt-att-slosa-med-dina-skattepengar-9789186185237
Visa på X →@EmmaOphus Men tänk på barnen!
Visa på X →@jgraetsch @Mariastockhaus @SvD @nya_moderaterna Sant...
Visa på X →Bara en tidsfråga... https://x.com/jhenriksson95/status/752947793929592833
Visa på X →@ensamborgare Det ser jag fram emot!
Visa på X →Detta är alltså Sverige 2016, något håller på att gå sönder. Blir SD i nästa val! #SD2018 #sdsägersanningen

Äganderätten och skyddet för äganderätten är centralt för demokratin!
Visa på X →@AlexisHekmatfar nu blir det istället ett angrepp på honom för att han är på plats och diskuterar och jobbar med frågorna.
Visa på X →@AlexisHekmatfar Hade det varit att Ygeman var på ex Rhodos på semester istället för att sköta sitt jobb hade det kunnat vara kul.
Visa på X →@AlexisHekmatfar Det känner jag till, tycker @delmonhaffo är en mycket duktig både politiker och twittrare. Här blev det dock bara ovärdigt.
Visa på X →@AlexisHekmatfar @delmonhaffo Så då sänker vi oss och börjar med pajkastning istället för att gå till angrepp mot politiken?
Visa på X →@delmonhaffo Jag försöker se humorn i det. Tro mig jag gillar egentligen angrepp med humor på motståndaren. Detta saknar dock humor.
Visa på X →@delmonhaffo Satir är kul. Pajkastning är det inte.
Visa på X →