Vill man höja skatterna är man alltså Prins John, inte Robin Hood. #svpol

400
inlägg
Vill man höja skatterna är man alltså Prins John, inte Robin Hood. #svpol

Tolkningsfråga, vem i regeringen får ansvar för att könsbestämning av olika människor? #svpol #feministiskfacepalm
Visa på X →@pudeltanten Miljöbudgeten blev så stör för att man lade tågsatsningen under miljö istället för infrastruktur. Alltså ingen förändring
Visa på X →@VCeimertz Nu kommer du få göra något större!
Visa på X →@henrikfroberg Den risken känner jag igen 😉
Visa på X →Anton"minst-två-tvåor-per-match" Lindskog levererar! #handboll #bundesliga #alltärsomvanligt @AntonLindskog93 https://x.com/antonlindskog93/status/773231154535235584
Visa på X →@BenjaminDousa Välkommen till Skåneland!
Visa på X →@LorentzTovatt Verkligen! Äntligen är tågsatsningar flyttade från infrastruktur till miljö! Tillsammans med läslov den viktigaste händelsen.
Visa på X →@miljopartiet Tågsatsning alltså flyttad från infrastruktur till miljö, så kan man också siffertrixa. #svpol
Visa på X →@FLjunghill Påven borde besöka Ven! Ser framför mig tidningsrubriken "Påven på Ven" 👌
Visa på X →@MariaStenergard @meijerlouise Så är det givetvis. Både ledarskap och en plan för Sverige saknas.
Visa på X →@GreiderDD Hellre till vinster än till strumpor för 6000? Att ens diskutera hur höga vinster får bli är sjukt. Beställd tjänst ska levereras
Visa på X →@MariaStenergard @meijerlouise Just det där att ta tillbaka är iofs ganska bra. Läs solskatt och ersättningar till kommuner.
Visa på X →@svenskprepper Därav problematiserandet kring problemets kärna. Men tycker vi avslutar här. Ha en bra dag. Den förberedda överlever!
Visa på X →@svenskprepper Förberedelser är bra, det är en bra följd av ett ett problem. Dock kan andra följder på problemet vara riktigt illa.
Visa på X →Sverigedemokraterna borde överväga att ha IT-säkerhet på sina utbildningstillfällen. Ständigt kapade nätkonton, stackarna. #svpol
Visa på X →@kennyyhansson #någonannanbetalar 🤑💸💸
Visa på X →@gudschy Så länge inte alla länder når en mer demokratisk utveckling måste vi kunna värna den frihet vi har. Demokrati är värt att försvara
Visa på X →På onsdag sätter jag mig i skolbänken igen. Är några år sedan nu, men ska bli riktigt kul! #hkr #förstaskoldagen
Visa på X →Vet inte hur många gånger jag sett denna nu, klockren! #svpol https://x.com/delmonhaffo/status/767715503427256320
Visa på X →@PamBery Det är ganska tragiskt... Känns som genomtänkta mål....
Visa på X →Bra att Stefan Löfven fokuserar på skolan i sitt tal. Föreslår inte stora reformer, det är bra. Men frågorna är många. #svpol
Visa på X →De behöver säkerligen Militärpoliser i USA också, kanske ska söka? @ Times Square, New York City https://www.instagram.com/p/BJA91OkAnqs/
Visa på X →@ensamborgare Jag saknar gymnasiet, det var en härlig tid!
Visa på X →Fick precis en GSS/T anställning! Min befarade höst i det civila mörkret kommer lysas upp!
Visa på X →