Viktigt för precis varenda en av oss.
Visa på X →401
inlägg
@leif76 @robertsvartholm @thorneby Inte mer att tillägga än att jag hoppas att majoriteten i Gävleborg vill tänka en vända till.
Visa på X →@feministbrud @MaxAndersson Jag vill ALLTID veta vem som legat med vem. Enda trista med att bli äldre är att det blir sjukt lite skvaller.
Visa på X →@simonrisberg @U_Kristofferson Så fort vi har egen majoritet tillsammans med Centerpartiet kan vi utesluta alla partier som inte är perfekta. Tills dess nöjer jag mig med att skippa ytterkantspartierna.
Visa på X →@simonrisberg @U_Kristofferson Ju tydligare vi sätter ned foten mot ett budgetsamarbete med ytterkanterna, desto bättre för alla människor som behöver liberala reformer.
Visa på X →@idaingero @malinstrid Verkligen. Snålt att hon vill ha tillbaka den på kvällen.
Visa på X →@acbryhn @jonas_gus @ulfochhavet @SegerlindElin @beckmansasikter Regeringen sade att de svarar på onsdag, den 10/3.
Visa på X →Jag fick gå hemifrån idag!!! Snart kammardebatt, men först @liberalerna fantastiska Barbro som ryter ifrån om årsrikas villkor och rättigheter ❤️


Jag försöker driva på, lovar. https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/skriftlig-fraga/pollenmatningar-som-verktyg-for-klimatarbete-och_H8111777
Visa på X →Vaccinationsintyg kan öppna världen, men kräver etisk balansgång. Vill vi att den som är ung, gravid, allergisk eller har nedsatt immunförsvar utestängs, eller tvingas uppge integritetsnära uppgifter för att få vara med? Jag skriver med Smer. https://www.svd.se/svara-etiska-problem-kring-vaccinationsintyg
Visa på X →Ett Sverige där vi behandlas som individer, inte för vårt ursprung. Ett Sverige där varje människas frihet och trygghet räknas. Varken politiker, släkten eller kriminella ska få begränsa din frihet. Slam dunk för mig https://www.aftonbladet.se/debatt/a/rgmppA/sverige-behover-inte-ditt-kulturkrig-akesson
Visa på X →@jonas_gus @acbryhn @ulfochhavet @SegerlindElin @beckmansasikter Det är ni som ska ha tack, som höll upp riskerna framför näsan på oss.
Visa på X →@acbryhn @jonas_gus @ulfochhavet @SegerlindElin @beckmansasikter Jag bad regeringen ta ställning för sina barnbarn och för Östersjön. Håll tummarna för klokt svar. https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/skriftlig-fraga/lynetteholmen_H8111997
Visa på X →@ulfochhavet @jonas_gus @SegerlindElin @acbryhn @beckmansasikter Länsstyr Skåne skriver om minskat ”vattenflöde genom Öresund motsvarande 0,25 % av det totala flödet” och ”saltvatten till Östersjön med 0,21–0,23 % ... risk att tillförseln på syrerikt vatten till Östersjön kommer att reduceras i och med att det totala flödet reduceras.”
Visa på X →Barn. De är BARN.
Visa på X →@acbryhn @SegerlindElin @beckmansasikter Jag begriper inte. Varför verkar Havs- och vattenmyndigheten helt ointresserad?
Visa på X →@forskasverige @BettyMalmberg @FredrikChs @GunillaSvantorp @PiaSteensland @matber @MarieLouise_HS @OrdforandeLotta @karinjmeyer @MalinParkler Varmt tack för bra samtal om viktiga åtgärder.
Visa på X →@Maax747 @hyfsatliberal Nej då. För en stund sedan åt jag en morot.
Visa på X →@hyfsatliberal @Maax747 Nu har jag jättebråttom. Hej då.
Visa på X →@hyfsatliberal @Maax747 Kanske var dyrt, minns inte, är jättegammal.
Visa på X →@hyfsatliberal @Maax747 1. Koka snabbmakaroner 2. Rör ned margarin i kastrullen 3. Rör i bearnaisepulver 4. Sked
Visa på X →@Maax747 Jag fattar ingenting. Har Ica Tjyven slutat sälja makaroner och bearnaisesås..?
Visa på X →Viktigt seminarium idag. Se filmen. Bara gör det.
Visa på X →@sallsynt Varmt tack till er!
Visa på X →@hanna_deak Oj. Tack!
Visa på X →