Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Lina Nordquist

Liberalerna

@LinaNordquist (X)

401

inlägg

@leif76 @robertsvartholm @thorneby Inte mer att tillägga än att jag hoppas att majoriteten i Gävleborg vill tänka en vända till.

Visa på X

@feministbrud @MaxAndersson Jag vill ALLTID veta vem som legat med vem. Enda trista med att bli äldre är att det blir sjukt lite skvaller.

Visa på X

@simonrisberg @U_Kristofferson Så fort vi har egen majoritet tillsammans med Centerpartiet kan vi utesluta alla partier som inte är perfekta. Tills dess nöjer jag mig med att skippa ytterkantspartierna.

Visa på X

@simonrisberg @U_Kristofferson Ju tydligare vi sätter ned foten mot ett budgetsamarbete med ytterkanterna, desto bättre för alla människor som behöver liberala reformer.

Visa på X

@acbryhn @jonas_gus @ulfochhavet @SegerlindElin @beckmansasikter Regeringen sade att de svarar på onsdag, den 10/3.

Visa på X

Jag fick gå hemifrån idag!!! Snart kammardebatt, men först @liberalerna fantastiska Barbro som ryter ifrån om årsrikas villkor och rättigheter ❤️

Visa på X

@jonas_gus @acbryhn @ulfochhavet @SegerlindElin @beckmansasikter Det är ni som ska ha tack, som höll upp riskerna framför näsan på oss.

Visa på X

@ulfochhavet @jonas_gus @SegerlindElin @acbryhn @beckmansasikter Länsstyr Skåne skriver om minskat ”vattenflöde genom Öresund motsvarande 0,25 % av det totala flödet” och ”saltvatten till Östersjön med 0,21–0,23 % ... risk att tillförseln på syrerikt vatten till Östersjön kommer att reduceras i och med att det totala flödet reduceras.”

Visa på X

@acbryhn @SegerlindElin @beckmansasikter Jag begriper inte. Varför verkar Havs- och vattenmyndigheten helt ointresserad?

Visa på X

@forskasverige @BettyMalmberg @FredrikChs @GunillaSvantorp @PiaSteensland @matber @MarieLouise_HS @OrdforandeLotta @karinjmeyer @MalinParkler Varmt tack för bra samtal om viktiga åtgärder.

Visa på X

@hyfsatliberal @Maax747 1. Koka snabbmakaroner 2. Rör ned margarin i kastrullen 3. Rör i bearnaisepulver 4. Sked

Visa på X

@Maax747 Jag fattar ingenting. Har Ica Tjyven slutat sälja makaroner och bearnaisesås..?

Visa på X