@Oxocarbenium @danielswedin Det stämmer, alla i Dalarna på särskilt boende har nu fått möjlighet att vaccinera sig, bra steg framåt.
Visa på X →409
inlägg
@BBPatrik Här har du bild både på Avesta AIK:s matchtröja och Alexs frisyr som ni talar om i avsnittet. Mycket bra podd ni gör.

Stort Grattis till Bragdguldet och en stor extrastjärna till tröjan du firar i 🥇🏆 https://www.instagram.com/p/CIQZW1sjg2x/?igshid=2d31sywem0z8
Visa på X →@fotbollskanal Att lägga sånt ansvar på ett barn..
Visa på X →@UlrikaLiljeberg @energilasse @MagnusGriinberg Det där var ett övertramp Ulrika, vi som haft så bra samarbete😄

Så snabbt och snyggt agerar lokaltidningen @AvestaTidning och ja, vi fixar mer mark @gabrielehrling

@andersronmark @gabrielehrling Och Hurtig tvåmålsskytt, det går bra nu.
Visa på X →Stort grattis Lina, du har hembygdens stöd! @ Avesta, Sweden https://www.instagram.com/p/CEoUg35j2Oi/?igshid=mt2o6dkgjg2z
Visa på X →@JAlbin5


@simonandersso_n https://youtu.be/Vv9iZ6Aj8oM
Visa på X →@IFKGoteborg Kör hårt @AlexanderJallow
Visa på X →@jensrunnberg @gabrielehrling @EmmaHBustos @gustavericsson Tre gånger per år minst gäller budgetdebatt och driftsform i äldreomsorgen, då räknas inte visenter, speedway eller annat valfritt ämne in. Ville inte med mitt inlägg förringa ledarsidans arbetsinsats till tre gånger/år. Trevlig Sommar!
Visa på X →@GustaveLund Tack för en fin beskrivning av vad jag tror är ett representativt fullmäktige, roligt att du var med i Sjövik, tyckte jag kände igen dig men kunde inte koppla vad du skulle göra hos oss.
Visa på X →Vill du veta mer om datacenter är det här en mycket bra början #avestasamtalen #avesta2020
Visa på X →Här är jag uppenbart subjektiv men säger det ändå, en mycket bra ledartext. Frågan om hur vi mer fördelar våra gemensamma efter behov behöver lyftas mer, vi har ett förslag, är inte det bra nog så kom med ett bättre.
Visa på X →Fredagshälsning från Avesta.


@fredholmkajsa @jsjostedt Du är hjärtligt välkommen till Avesta, vi (s) och v har och har haft ett bra samarbete i många år, heltid som norm o inga delade turer är en annan reform vi är stolta över.
Visa på X →@vivocalle @mrhenko123 @gabrielehrling @agneta_m @AgnetaBlomqvist @Hillerstrom @fredholmkajsa Kul, intressant historia och 100 årsjubileum 2022, borde timas med den sedan länge planerad om och nybyggnationen.
Visa på X →Nämen, tack för den placeringen DD. Hur var er måndagsmorgon 😂


@stinabillinger @eriknises Håller med, det är en synnerligen klok Borlängepöjk.
Visa på X →Tack för möjligheten att få vara med Payam och tack till @eriknises för intervjun. Känns bra att jag och Fredrik Rönning får visa på en annan bild av bruksorter, bruksanda och framtidstro. 🌹 #dalasosse #thereispowerinthebruksort
Visa på X →Bra reportage i avestatidning om @alexanderjallow, stort plus för fina Avestabilder👏 #ifkgbg #avestaaik https://www.instagram.com/p/B-4-Wyuj7Yk/?igshid=r2ox03plvoz8
Visa på X →Tack Ardalan, samverkan, samarbete och samhällsnytta är viktigt nu. Många inspirerande insatser runt om i landet som visar vilken styrka vårt föreningsliv är. #avesta
Visa på X →@leifby Varmt välkommen, kan bli fina bilder bredvid Duplantis ribba.
Visa på X →Klart det finns preppers i Avesta också men kanske mer bruksortstyle.

