Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Jörgen Grubb

Sverigedemokraterna

@GrubbJorgen (X)

435

inlägg

@strandhall @AB_Karin Din och Aftonbladets galna föreställningar är bortom all räddning. Mår du bra?

Visa på X

@martinklepke @sdriks @moderaterna @kdriks @liberalerna Ett företag med mer än 300 milj i skulder till skattebetalarna, fick nu problem när skulden skulle betalas tillbaka. Dessa pengar lånade S ut under pandemin. Nu ger du Tidö regeringen skulden för detta. Att du inte skäms!

Visa på X

@anderslindberg Det är stora ord från en liten betydelselös människa. En socialist som lever på att sko sig på andra människor, en riktig parasit.

Visa på X

@FMannerheim Det kan nog stämma som en generell fördelning. Dock har vi problem med att uppnå denna fördelning i flera städer, exempelvis Malmö. Även om alla skolor i teorin fördelat så räcker inte de välfungerande eleverna till detta.

Visa på X

@hrhellman Sverige är inte ensamt om att ha fjånar, nu även Finland. Finnen bölar i Expressen om att Musk svarat honom. Slänger man skit får man skit tåla.

Visa på X

@anderslindberg Detta måste klassas som ett av de mest korkade påståenden i modern tid.

Visa på X

@NAMumminen @FMannerheim Jag kan inte heller vara 100% säker på att det endast ger fördelar, men ser förbättringar. Det jag är 100% säker på är att det blir bättre än dagens situation, därför behövs en såkallad återgång till det som bevisligen fungerade bättre.

Visa på X

@NAMumminen @FMannerheim Så var det och även för mig. Nu ser vi att det även passar för svenska då det är stora skillnader och att ämnet behöver än mer fokus.

Visa på X

@NAMumminen @FMannerheim Matte, svenska och engelska särskild och allmän kurs från åk7. Liggande motion sedan länge, hoppas på snart gehör från andra.

Visa på X

@KentEklund Tönt som inte fattar att alla partiledare jobbar oerhört mycket. 40 timmars arbetsvecka är ofta genomförd efter halva veckan.

Visa på X

@FMannerheim Ja detta fenomen att alla är lika och därför ska vidare till högre studier är ett vänsterfenomen. Istället böör vi bejaka olikheterna och låta eleverna göra det som passar deras förmågor bäst. Om man vill ändra sig senare i livet så har vi världens mest generösa utbildningssystem

Visa på X

@kjellesved Det måste vara något gravt tankefel när man tycker att det är bra när man vid vissa korta oplanerade tidpunkter, får tillgång till el. Ska vi sedan stå och köa i långa led och hoppas få köpa el, likt brödköerna i kommunistländer?

Visa på X

@MisterMag1ster Vänta nu! Det är nuvarande Regering med oss SD som vill bromsa digitaliseringsivern och att det används tryckta läroböcker. Oppositionen har länge vurmat för det omvända. Faktum är att SD var först med riksdagsmotion om begränsad digitalisering och tryckta läroböcker.

Visa på X

@owenil Vi har gjort detta i minst 30 år och väldigt magert resultat. Vet du om att i många utanförsskolor så fåt man så hög skolpeng att man kan ha dubbelt antal lärare och klasser med 15-16 st elever. Trots detta så hjälper det inte. Det krävs andra åtgärder.

Visa på X

@FMannerheim Väldigt många elever som ständigt har dessa digitala verktyg i sitt skolarbete, kan inte hantera exempelvis Word på en basnivå.

Visa på X

@AndersWijkman Så du menar då att bli kallad fascist inte är en förolämpning. Du är ju inte på riktigt! Bädda nu ner dig i din Östermalms våning.

Visa på X

@KalleSundin Enig panel i TV4 lol Vad hade man förväntat sig i denna gröna socialistkanal.

Visa på X

@AnderssonUlla Ulla den okunniga! Har inte förstått hur framgångsrikt snuset är för den svenska hälsan och Vården. Tack vare snuset har vi EUs lägsta förekomst av lungcancer då många övergett rökningen. Här är skillnaden mot 30-40 år sedan är enorm på ett positivt sätt.

Visa på X

@Bongoberra @TV4 Ett gäng fjånar som gör allt för pengar och publicitet. Det skulle sälja sin mor om det behövdes.

Visa på X

@PeterAlestig Rock-Johan ska få fart på Golfströmmen. Är det detta som kallas hybris?

Visa på X