@johanssonmorgan Du är bara patetisk, tar dig själv på för mycket allvar.
Visa på X →435
inlägg
@niklasorrenius @AnnalenaLauren Scholz "skomannen" är en supernolla, vem vill träffa honom?
Visa på X →@joeberlin53 Han är slut. Sossepolitruk som inte förstår sitt eget bästa.
Visa på X →@UbbeLothbrok17 Dom är tysta... förstummade...
Visa på X →@anderslindberg Fel igen. Har du någonsin haft rätt?
Visa på X →@MemIngenjoeren Dom ska ut ur Europa.
Visa på X →@mjalthugg Sånna som du kallar vi får.
Visa på X →@anderslindberg Bra, hon är med i sekten.
Visa på X →@ars_gravitatis Du har uppenbarligen problem.
Visa på X →@HerrHusis Svt är puckon.
Visa på X →@ringhfr Håll dessa individer så långt borta från Sverige och Europa som det går att göra.
Visa på X →@YttraYttra2 Hoppas inte.
Visa på X →@FranssonJosef JD är klockren.
Visa på X →@DABoooomB Europa inkl. EU lider av självskade beteende. En diagnos som en amatör med tankeförmåga med lätthet kan ställa.
Visa på X →@stjartan Socialism är ondska.
Visa på X →@anderslindberg Det islamistiska hotet måste tas på allvar, JD är klockren i din analys.
Visa på X →@margotwallstrom Du är och har alltid varit ett sänke! Fullständigt värdelös utom på att tillförskanska dig en massa pengar från hårt arbetande människor. Kort sagt en parasit.
Visa på X →@granqvistmarta Har du inte gått och lagt dig?
Visa på X →@strandhall Han vill in i PK värmen och vara med i TV. Sicken tönt!
Visa på X →@block_lennart Jimmie var i riksdagen och var med när riksdagsledamöter och statsråd höll den tysta minuten.
Visa på X →@liselottneric @SDTobbe Jag förstår din frustration, dock ska han inte lastas för det. Tobbe jobbar stenhårt, lång mer än vanlig "full arbetstid". Han behöver lite andrum också.
Visa på X →@RichardJomshof Det gör mig ledsen. Du behövs som motpol till de andra. Stanna kvar och fortsätt ta matchen mot Sverigehatarna.
Visa på X →@liselottneric @SDTobbe Du anklagar en av dem som jobbar allra hårdast för just det du önskar.
Visa på X →@PontusPersson5 I Skåne heter TV4, MögTV.
Visa på X →@Riksstudios @katjanouch Ikea har blivit ett riktigt skitföretag efter att Ingvar gick bort.
Visa på X →