Om inte så vore det spännande att veta hur mobiltelefonbilderna på alla rikspolitiker på tonårsfester hade sett ut under 70-, 80- och 90-talet samt vilken musik som spelades Teknikens under!
Visa på X →61
inlägg
Istället för att fokusera på vad en de första ministrarna som var tonåring under mobiltelefonernas intåg gjorde på en fest som 15-åring kan vi väl fokusera på hur många som faktiskt vill samarbeta med ett parti sprunget ur den faktiska nazismen? eller?
Visa på X →Annie: "Vi vill stoppa sverigedemokraternas inflytande" Också Annie: Släpper fram sverigedemokraternas budget
Visa på X →Starkt att S växer med ett helt L på en månad! https://www.svd.se/svd-sifo-uppsving-for-s--mitt-i-forhandlingarna
Visa på X →@ElisabethSvan @SSIH__2021
Visa på X →Nu lämnar han efter 7 år. Stefan♥️
Visa på X →Måndag och 💫telefonkö💫
Visa på X →Inte haft tillgång till messenger på snart 4 timmar (katastrof på riktigt). Som tur är har gamlingen inom mig sparat sändlistor till de mest nödvändiga gruppchatterna
Visa på X →Gärna vinstförbud i skolan men snälla låt partikongressen besluta om det innan vi gör massa ståhej om det
Visa på X →Är det kyrkoval idag? Ja, jag har redan röstat🌹

Välj📝 en trygg📝 och stabil📝 finansminister📝 till statsministerkandidat📝📈

Vad har jag gjort för hemskt för att förtjäna denna discover-weekly lista?

Inte heller ska ett enskilt prov ska få dra ner hela betyget även om du vanligtvis presterar på en mycket högre nivå. Betygssystemet blir mycket mer rättvist. Detta är en fråga SSU har drivit länge, kul att något äntligen händer!
Visa på X →Äntligen kommer det att spela mer roll vad du kan i slutet av gymnasiet, istället för som idag där ett D i din första mattekurs gett sämre chanser att komma in på din drömutbildning trots ett A i en mattekurs sista året. Det är nivån du visat i ämnet som ska väga tyngst.
Visa på X →"Jag kommer att läsa föreläsningslitteraturen på tåget" and other hilarious jokes you can tell yourself

Hur är detta värt en push-notis?


Vem som ska ta över som S-ledare är en viktig fråga, en ännu viktigare fråga är dock vad som händer med hot-boy-summertröjorna med Steffe på?
Visa på X →Jag (och dem flesta i Sverige) är någonstans mellan nr 1000 och nr 6000000 i tronföljden Jag kan inte minnas att det syns någon statsminister (eller minister heller för den delen) på bilderna från mitt dop Otroligt anmärkningsvärt!


Sitter i telefonkö: "Du har plats 14 i kön, du vet väl om att du kan lösa ditt ärende om du loggar in på Mina Sidor?" Nej, det kan jag inte, det är just därför jag ringer er
Visa på X →Steffe är tillbaks som statsminister och jag har fått min första dos Pfizer Rätt OK dag ändå
Visa på X →Hur långt har vi kommit när en KD-ledare citerar en cirka 100 år gammal Socialdemokratisk statsminister?
Visa på X →Anledningen att Sverige förlorade ikväll:


EM-gruppvinnare och sannolikt löst regeringskris på samma dag Vilken onsdag! 🥳🥳
Visa på X →Jag tycker att vilja se en misstroendeförklaringsomröstning borde vara en legitim anledning att sjukskriva sig
Visa på X →Ibland är det lite jobbigt att vara sosse
Visa på X →