men har dom testat att dela ut armband med texten ”Bomba inte” då?


410
inlägg
men har dom testat att dela ut armband med texten ”Bomba inte” då?


Bra! Gäller såklart också för attacker från andra länder, tex Kina. Vi måste alltid, konsekvent, utan tvekan slå tillbaka.
Visa på X →@PartietMoD Ni länkar en känd Rysslands propagandist och Russia Today personlighet. Ni är inte ett parti, ni är förmodligen en rysk påverkans operation och definitivt en megafon för diverse foliehattar. Är jorden platt? Leder vaccin till autism? Låg CIA bakom 11/9? Är Putin fredsälskare?
Visa på X →De som driver ensidig nedrustning av demokratiska länder springer Putins ärenden och utgör hot mot både friheten och demokratin. Historien kommer döma dessa människor hårt. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/OoAVaO/europa-behover-inteensidigtfler-stridsflygplan-och-missiler-utan-dialog-och-diplomati-skriver-105-debattorer
Visa på X →Glad dag alla som firar!🥳


En riktig ära att få besöka våra svenska soldater i Lettland. Dessutom just idag på uniformens dag.


🙏
Visa på X →Jag har förståelse för Finlands beslut. De har en lång landgräns till Ryssland. I ett nytt säkerhetsläge måste vi följa utvecklingen noga. Vi kan inte utesluta något. Sverige står nära Finland – också militärt.


@P_Kallioniemi Skål!


@viktorbk ”Vad skiljer ens L från C?”


@ericbauner Som stockholmare tycker jag @bjorklundjan räknas🤷♂️
Visa på X →@BrunduChristian Varför vara för kärnkraft om en är emot el?


@TorbjornNilsso De ville ha en doktorshatt men fick en foliehatt 😢


@mattias_neo Glöm inte att också vice föreslås bli en hatt! ”Rösta på hatt, få en foliehatt på köpet”


@SigneKrantz Snälla @LUFswe gör motkampanjen ”Rösta på Hatt, få en foliehatt på köpet”

Att tro på elallergi är en styggelse i samma kategori som att vaccin skulle ge autism eller att kolloidalt silver botar cancer. Grattis C som får Sveriges RFK Jr som vice partiledare 🥳
Visa på X →Avgå @PiaKauma

Disgusting. Normalising relations and legitimising Russia is shameful. @PiaKauma should resign. Immediately. https://euobserver.com/eu-and-the-world/arcc4f48f3
Visa på X →Kinas spionage och infiltration pågår ständigt. Utgå alltid från att du och din information eller verksamhet är intressant. Kina vill oss illa. https://www.expressen.se/nyheter/sverige/man-begars-haktad-for-underrattelseverksamhet/
Visa på X →Nytt Simona merch just dropped!

Aah trodde du att veckan inte kunde spåra ännu mer?
Visa på X →Mitt i allt dåligt är det glädjande att det går riktigt dåligt för Kina. Kinas valuta kraschar, kinesiska företag* upplever enorm finansiell stress och kommunistpartiet kommer få det allt svårare. *finns inte privata företag från Kina. Bara förlängningar av kommunistpartiet.
Visa på X →Det finns inte privata företag från Kina. Alla företag från Kina arbetar med och för det kinesiska kommunistpartiet. Vi måste stoppa den här typen av infiltration.
Visa på X →Det är för sjukt @vansterpartiet. Kan en företrädare för er sprida sådant? Finns fler i era led med så genomrutten antisemitisk syn? Många frågor där jag blir mörkrädd för svaren.
Visa på X →Varning för Rysslands bästa vänner idag på Medis. Den självutnämnda ”fredsrörelsens” idéer om allianslöshet, nedrustning och att inte stötta Ukraina med allt de behöver är Putins våta dröm😴 💦
