Idag minns vi det kinesiska kommunistpartiets vidriga brott och påminner oss om att de fortfarande pågår. Förväntar min uttalande liknande Rubios från @kajakallas
Visa på X →410
inlägg
@lauraviolagreta Vill han legalisera snusförsäljningen i Polen och EU?
Visa på X →Israel måste släppa in alla förnödenheter. Hamas måste låta civila äta oavsett var maten kommer ifrån. Lidandet måste få ett slut. Kriget måste upphöra. Hamas upplösas. Gisslan släppas. https://www.wsj.com/opinion/hamas-food-aid-gaza-humanitarian-foundation-israel-u-s-cef255a9
Visa på X →Välkommet om än otillräckligt. För att offren ska få upprättelse borde S betala tillbaka till de drabbade.
Visa på X →Nykterhetsnorm är ett hot mot civilisationen och samhället.
Visa på X →Mer hjälp måste nå fram. Omgående. Lidandet måste få ett slut. Kriget måste upphöra. Hamas upplösas. Gisslan släppas. https://omni.se/fn-israel-ska-slappa-in-100-lastbilar-med-hjalp/a/dReGz1
Visa på X →@skitstropp Gud hade glömt den!! 😂😬🤬
Visa på X →Förbud aktuellt i USA. Bör förbjudas också i EU.
Visa på X →Bra. Konfiskera och skicka varenda ryskt korvöre till Ukraina
Visa på X →@Medvedor @fonus_1 Fan vad gammal du måste vara
Visa på X →@nattisjohansso @Centerpartiet Betyder det att C villkorar stöd till regeringen med sänkt skattetryck eller skulle det räcka med skatteväxling med upprätthållet skattetryck?
Visa på X →Barn som inte kan läsa borde ha fortsatt skolplikt, längre skoldagar, helgundervisning och indragna lov tills de klarar målen. De borde inte ha tid på dygnet att använda skärm innan de kan hantera en pärm.
Visa på X →Ändra lagen. Arbetsgivare borde inte få säga nej till varken försvarsmaktens uniformer, utbildningar eller övningar. https://www.expressen.se/ledare/volvos-forbud-ar-daligt-for-sverige/
Visa på X →@carlsson_roscar En stad förändrar sig ständigt! Man måste vara beredd på ljud överallt!
Visa på X →@adamdanieli @gunnarssonhanna Sant, att vi tycker och tyckt så är ingen hemlighet. Därför konstigt med sådana reaktioner. Och vi motsätter oss illegala bosättningar osv osv. Har alltid gjort, är ingen nyhet. Måste lösas i förhandlingar.
Visa på X →@AronFlam @adamdanieli Jag skulle verkligen inte bry mig så mkt. Jag är politiker, han med. Tror ingen av oss ta illa vid sig av att andras åsikter skiljer sig från våra.
Visa på X →@AronFlam @adamdanieli Ja. På bilden i tellan. Jag älskar Israel men jag älskar inte Smotrich eller all regeringen politik. Är ganska vanligt. Känner samma för Sverige och för EU, älskar landet och unionen. Älskar inte alla politiker och deras politik.

@adamdanieli Vi har alltid varit kritiker av extremisterna i Netanyahus regering och deras politik. Skillnad på nationen, landet, staten och regeringen Israel. Olika saker. Jag har själv varit på plats och deltagit i demonstrationer mot regeringen.
Visa på X →@adamdanieli @gunnarssonhanna Nej men seriöst, alla borgerliga partier har kritiserat detta. När det gäller just införsel av humanitära förnödenheter har det varit min och andra position från dag ett. Likaså att folkrätten måste följas.
Visa på X →@I_the_fringe 100% eller klaga på att åkrarna gödslas!!
Visa på X →@fonus_1 En stad har typ två konstanter: 1. det pågår konstant mänsklig aktivitet som ibland låter. 2. Den är i ständig förändring. Bo nån annanstans, alla som har råd att bo i stadskärnan har råd att bo på lugnare ställen
Visa på X →@SWEKLAN Jag tycker de har ett eget ansvar att kolla upp platsen de flyttar till. Sjukaste exemplet var för typ 10 år sedan då nån flyttade in vid Mosebacke och klagade på ljud. BELLMAN KRÖKADE OCH SPELADE DÄR. Jesus Kristus. Staden, med allt var det innebär, var här först.
Visa på X →@fyrmorsaren @AlexandraIvanov Sjukt
Visa på X →Då tar vi det igen: FLYTTA INTE TILL STAN OM DU OGILLAR LJUD. ”Vår restaurang har sedan 1989 haft liveband i källaren men sedan vi fick en ny granne 2022 är det slut med det. Vi har lagt en kvarts miljon på isolering men ingenting hjälper mot klagomålen.” https://www.expressen.se/debatt/debatt-ni-forstar-inte-hur-svart-det-ar-att-driva-en-krog/
Visa på X →Sverige villhöver fler bryggerier, bryggor och brigader👌
