En vädjan till samtliga partier i riksdagen.
Det är redan väldigt illa som det är. Ytterligare höjningar av bränslepriserna vore att spotta vanligt folk i ansiktet.
Redan i våras föreslog SD att denna höjning skulle stoppas, men de andra partierna sa nej till förslaget.
Visa på X →@johanssonmorgan Jag noterar att du inspirerats av både Trump, Putin och Goebbels i din politiska kommunikation och ditt tonläge. Ta en banan för blodsockret och vila en stund vetja.
Visa på X →Sverige behöver bilen. Sverigedemokraterna sätter Sverige först!
Visa på X →Priset ska ner, redan till hösten.
Om vi tillsammans lyckas byta ut den här regeringen så lovar jag att jag och Sverigedemokraterna kommer att göra allt för sänkningarna av drivmedelspriserna kommer att bli så kraftfulla som det bara är möjligt.
Visa på X →SR:s sensationsrubrik idag är missvisande. Vi står fortfarande upp för arbetsmarknadsprövning, men är redo att diskutera andra lösningar om resultatet blir bra. S och andra är inbjudna till samtal (se artikel) men har ignorerat.
https://www.expressen.se/debatt/vi-bjuder-in-s-for-att-minska-arbetskraftsinvandringen/
Visa på X →Är den här alltså på riktigt? I så fall är det något slags rekord i okunskap och oförståelse. Lite som om en pyroman skulle vara bestört över att det brinner.
Visa på X →Vinterns elpriser presenteras i samarbete mellan Magdalena Andersson och Vladimir Putin.
Visa på X →Varför ska vi ens ha kontanter om man inte kan betala med dem?
Staten måste garantera svenskars möjlighet att betala räkningar med kontanter, även framöver.
Visa på X →Skulle Johan Pehrssons eventuella kompetens sitta i hudfärg eller kön? Jag trodde nog att vi hade kommit längre.
Visa på X →Mycket beklagligt att Strandhäll vädrar en sådan flagrant och unken rasism och sexism. Direkt osmakligt.
Visa på X →Håller med, väst måste stå upp mot Kina.
Visa på X →Varför är det så? Var är journalisternas frågor till Magdalena Andersson, Stefan Löfven och Fredrik Reinfeldt? "Känns det bra?", "Är du nöjd med vad du har gjort?", "Var det värt det?".
Visa på X →De politiker som överlagt har skapat denna situation kommer hela tiden undan utan att behöva ta ansvar.
Visa på X →Tycker ni att det var värt det?
Hur många obeskrivligt grova, fullkomligt omänskliga, vålds- och sexualbrott är massinvandringen värd?
Visa på X →Sverigedemokraterna kommer även fortsättningsvis att vara den tyngsta rösten för kraftigt sänkta priser på både bränsle och el. Alla vi miljontals människor som bor utanför storstädernas kollektivtrafik och cykelbanor måste kunna leva. Sänk bränslepriserna, nu!
Visa på X →Fruktansvärt att nås av beskedet att kvinnan som attackerades i Visby har avlidit. Mina tankar finns hos hennes familj ikväll.
Visa på X →@annieloof Nej, jag håller med. Tänk mer som Mathias Andersson (SD).
Visa på X →Man kan ha synpunkter på en sådan lösning, men den är naturligtvis att föredra framför frigående våldsverkare som fortsätter misshandla sina offer i väntan på fängelse.
Visa på X →Är det ont om plats på anstalterna så får man sänka standarden rejält för att få rum med fler interner per kvadratmeter.
Visa på X →Döms man för brott, särskilt våldsbrott, ska man vara inlåst från det att domen faller tills straffet är avtjänat. Allt annat är vansinne.
Visa på X →Platsbrist? Jaha, vad spelar det för roll?
Det gör mig förbannad och bestört att lösningen på problemet med överfulla fängelser verkar vara att dömda våldsbrottslingar får röra sig fritt i samhället istället för att sitta inlåsta.
https://sverigesradio.se/artikel/domda-kvinnomisshandlare-kan-fortsatta-valdet-mot-samma-kvinna-innan-fangelset
Visa på X →Det är ytterst beklagligt att Magdalena Andersson saboterar Sveriges Natoansökan genom att kohandla med en marxistisk vilde som inte bryr sig ett smack om Sverige, utan istället fullt ut företräder utländska intressen. Svekfullt, maktfullkomligt och ansvarslöst.
Visa på X →Glöm att Sverigedemokraterna kommer att lova regeringen frikort att missköta sig för att de gör sig av med en, förvisso exceptionellt usel, minister.
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/m-och-l-foeljer-kds-erbjudande-till-magdalena-andersson.CqhNSVhf9
Visa på X →Det är bra att väljarna får denna tydliga varudeklaration, en röst på Centern är en röst på Socialdemokraterna.
Visa på X →Centern ❤️ Sossarna
Ännu en gång är det Annie Lööf som kommer till Morgan Johanssons räddning. För vilken gång i ordningen vet jag inte.
Det är tydligt att Centern blivit det vänsterparti som krafter inom partiet arbetat för att det ska bli.
Visa på X →