@henrikborjesson 🙏
Visa på X →700
inlägg
@katarr61 🙏
Visa på X →@ollsan2001 S röstade för bara för att få makten. Det vet du.
Visa på X →@edvinalam 🙏
Visa på X →@SirJoeberg Självklart! 🙏
Visa på X →@CarlCar47680389 Jag kommer inte försvinna från samhällsdebatten! 😊
Visa på X →@Rockan04 🙏
Visa på X →@ollsan2001 Tack! Och det kommer jag fortsätta göra!
Visa på X →@isonibell Väldigt måttligt. Men vi gillar att vuxna människor får bestämma själva.
Visa på X →@w_wiberg 🙏
Visa på X →I dag hade jag min sista riksdagsdebatt. Sen följde Talmannens högtidliga avtackning av dem som lämnar riksdagen efter valet. Efter mina 20 år i riksdagen fick jag den största medaljen. Nu lämnar jag över stafettpinnen till andra. Tack alla väljare som valde mig fem gånger i rad!




Den enda gång Marknadshyror föreslagits i riksdagen var det av C och S. Moderaterna och Vänsterpartiet stoppade förslaget. Se nedanstående beskrivning av vad som hände: https://www.instagram.com/reel/DZrXEbfNsGC/?igsh=MWd1a3ZyeWYwcDB6dw==
Visa på X →Som jag sa i dagens debatt: När det nu under ett valår pågår en av de värsta energikriserna i modern tid och regeringen möter detta med kraftfulla åtgärder så är det faktiskt inte ”valfläsk”. Det är tvärtom att ta ansvar för svenska folket och Sverige i en ekonomiskt svår tid.

Svensk ekonomi allt starkare. Trots oro i omvärlden. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/finansministern-presenterar-ny-ekonomisk-prognos
Visa på X →Otroligt märkligt förslag som i praktiken skulle göra riksdagsledamöterna till slavar under sina partiledningar. https://www.sverigesradio.se/artikel/sverigedemokraterna-vill-sanka-arvode-for-partilosa
Visa på X →@TageErlan55902 @suzivilda Gör ju inte att föräldrarna kan bryta mot rader av beslut om att lämna landet.
Visa på X →@tobbeterror @suzivilda I detta fall har rader av beslut fattats. Det första avslaget kom tydligen fyra månader efter ankomst…för många många år sedan…
Visa på X →@suzivilda Tvärtom, vi vill att många duktiga människor ska välja Sverige och ta välbetalda arbeten här och utveckla Sverige.
Visa på X →

@suzivilda Eller så tar man reda på verkligheten bakom detta ärende. En mamma med utvisningsbeslut sedan många år. Långt innan dagens regering tillträdde.
Visa på X →@gunnarssonhanna Haha. Bara nyttigt för dig med lite kung ibland. 😎
Visa på X →@OlofFlodin Fast det är ju en helt korrekt beskrivning av verkligheten. Alla partier säger sig vilja utvisa dem som befinner sig i Sverige utan tillstånd. Det är inte flickan som är skyldig, det är ju uppenbarligen hennes mamma. Vad är din lösning? Låta flickan stanna o utvisa mamman? 🤔
Visa på X →@HilleviLarsson Ännu en ljugande artikel. Här är sanningen 👇👇👇
Visa på X →@HilleviLarsson Well…👇👇👇
Visa på X →https://www.facebook.com/share/r/1DB1wATirW/?mibextid=wwXIfr
Visa på X →