@rulle53 @AnderssonUlla En av vänstern väl odlad myt.
Visa på X →710
inlägg
@rulle53 @AnderssonUlla Inget av det du nämner platsar i det du påstår.
Visa på X →@AnderssonUlla @delebowski Får jag nåt exempel?
Visa på X →@emmafastesson Det du skriver är sjukt. Vilken korruption? Men vad tycker du om detta?


Denne man, partisekreterare för S, tar ständigt till brösttoner och sprider myter och påståenden om andra. Lite självrannsakan kanske?


@AnderssonUlla Trams. Källa?
Visa på X →@alessiodsantos Nej. Men inget annat land i EU räknar studerande som söker extrajobb som arbetslösa.
Visa på X →Den som inbillar sig att statsministern beslutar personligen om sitt eget personskydd är djupt okunnig om hur Säpo fungerar. Fascinerande att media och ”experter” inte har en susning om regelverk och hur saker fungerar. Man häpnar.
Visa på X →@MattiasN7 @SternStefan Sverige är litet och alla känner varandra i politiken o näringslivet. Att en tidigare statssekreterare för M får ett nytt toppjobb beror nog inte på att han vattnat blommor åt statsministerns fru…
Visa på X →@AliceLund7 @SternStefan Det ansvaret ligger på Säpo. Inte på statsministern.
Visa på X →@ollsan2001 @OlleOpolitisk Om du följer mig har du nog sett min hårda kritik.
Visa på X →@Mercantio Konstigt då att Sverige har lägst inflation i hela EU…

@ollsan2001 Inte alls. SD har stora problem på lokal nivå. Men V har problemen i riksdagen.
Visa på X →@Maxismore Det måste dom ju.
Visa på X →@PappaSpar Den första var bedrövlig och jag var starkt emot. Den andra var inte M inblandade i alls,
Visa på X →@bukten Vi har i stort fått igenom moderat politik på alla områden. Mer nu än under Alliansen.
Visa på X →@andren63868 I en del frågor har SD närmat sig M. I andra frågor har vi kompromissat.
Visa på X →@Mercantio På vilket sätt har vi gjort det? Vi har fått ned inflationen och stärkt kronan.
Visa på X →@borjaspara Det är en realitet. Men jag är positivt överraskad av hur bra samarbetet fungerat med SD i riksdagen. De är lojala och moderat politik är grunden i regeringen.
Visa på X →@catmarsuz @beckmansasikter Vilka frågor?
Visa på X →@GunborgStrom Vi har skött oss extremt bra. Allt har vänt åt rätt håll.
Visa på X →@ollsan2001 @holmsontherocks Jag tror som forskarna att det ör mycket mer komplicerat. Och nu backar även IPCC från sina mest extrema modeller…
Visa på X →@ollsan2001 Jag har stått för min linje långt innan SD fanns i riksdagen. Och idag tycker partiet i stora delar som jag,
Visa på X →@ollsan2001 Jag är väldigt nöjd med vår klimatpolitik och våra sänkta drivmedelskostnader. Och de flesta moderater gillar det.
Visa på X →@OlleOpolitisk Den siffran är nog iofs inte verifierad alls. Men man kan vara emot Israels hårda linje utan att försvara massmord på judar…
Visa på X →