Södertälje bäst på patent http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/sodertalje-bast-pa-patent?cmpid=del:pd:ny:20161129:sodertalje-bast-pa-patent:nyh via @svtnyheter
Visa på X →57
inlägg
På byggena idag var det ingen som tyckte det var en bra ide' att rösta nej till krav på kollektivavtal i offentlig upphandling.

Förare vid färdtjänsten: ”Vi har slavkontrakt” - DN.SE http://www.dn.se/sthlm/forare-vid-fardtjansten-vi-har-slavkontrakt/
Visa på X →Bankföreningen är som en filmande fotbollsspelare | Placera https://www.avanza.se/placera/redaktionellt/2016/11/04/bankforeningen-ar-som-en-filmande-fotbollsspelare.html
Visa på X →Klart för över 400 nya hyresrätter i stadskärnan – största bygglovet på 40 år http://www.lt.se/stockholm/sodertalje/klart-for-over-400-nya-hyresratter-i-stadskarnan-storsta-bygglovet-pa-40-ar
Visa på X →Unionen i Norrbotten har mailat mig. De säger att krav på kollektivavtal i offentlig upphandling är ett anständighetskrav! Så rätt.
Visa på X →Ger upp. Går med. Man måste ju hänga med.
Visa på X →