Socialdemokraterna har brutit mot lagen. Självklart bör ansvariga - Maggan och Baudin - avgå. Vilket annat parti skulle komma undan med mindre?


400
inlägg
Socialdemokraterna har brutit mot lagen. Självklart bör ansvariga - Maggan och Baudin - avgå. Vilket annat parti skulle komma undan med mindre?


Om ett parti som lurar dementa och äldre INTE har problem då… får vi hitta ett nytt ord för problem


Magda, allt är telemarketingbolagets fel, Andersson.


@RichardHerrey Andersson borde ta ansvar och avgå. Allt annat är respektlöst mot de som fallit offer för deras lotterier.
Visa på X →@KramerLucas Hon borde ta ansvar och avgå
Visa på X →Hur mycket ska socialdemokratin få komma undan med utan att deras ledare tvingas ta ansvar? Dags att Magda inser allvaret och avgår.
Visa på X →Magdalena Andersson bör också skydda anständigheten i en fungerande demokrati och avgå. Vill partiet ha rovdriften som strategi får de återvälja henne på kongressen i Göteborg i helgen.
Visa på X →Socialdemokraterna bör återbetala hela det årets intäkter och ge det till organisationer som sprider kunskap om skuldsanering.
Visa på X →2023 gav Magdalena Anderssons lotteristrategi partiet 17 miljoner. Nu tvingas hon betala tillbaka 3 mkr. Rovdriften, trakasserier och påtryckningar lär fortsatta. Det är dags att ansvar utkrävs och att Magdalena Andersson avgår.
Visa på X →Vilka fler ”allvarliga påtryckningsmedel” är Magdalena Andersson beredd att göra för makten och pengarna?
Visa på X →Socialdemokraterna är det enda parti i Sverige som: – Fällts för valfusk – Fällts för lotterifusk – Drivit skuldsatta kvinnor till inkasso
Visa på X →I vilken välfungerande demokrati sitter ansvarig kvar i sådan organisation?
Visa på X →Magdalena Andersson måste avgå. Nu är det svart på vitt att Socialdemokraterna fuskat och lurat äldre på pengar i syfte att själva sko sig.🧵
Visa på X →Magdalena Trump Andersson


När Magdalenas Andersson ombads förklara var siffrorna kom ifrån svarade hon först att det var siffror från SKR. Sedan hävdade hon att det var en prognos. Nu kommer det fram att det var"egna beräkningar" från Socialdemokraterna.
Visa på X →

Dags för Socialdemokraterna och Magdalena Andersson att växa upp och och sluta efterlikna Trump. Fakta är att Skåne inte säger upp medarbetare i vården. Däremot gör S styrda Region Stockholm det. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/efter-sifferbraket-i-aktuellt-regionen-avfardar-anderssons-s-pastaende
Visa på X →@hasse2188 @ElisabethSvan Moms är ingen tull 😂
Visa på X →

Låt oss fördjupa oss i vårdköerna lite. 6 av 10 barn får inte vård i tid på BUP. Ett ras.


Fakta angående S resultat i Stockholm: ❗️Höjt skatten för stockholmarna 3 gånger. 1 gång med regionskatten och 2 gånger med kommunalskatten. ❗️ Skurit ned 90 busslinjer, lagt ned 20 linjer, tagit bort 700 avgångar. ❗️Vårdköerna ökar. Det är ren fakta. Magstarkt att hävda annat


https://x.com/idadrougge/status/1854881692793667745?s=46


Vad S säger och vad S gör är ofta inte längre samma sak. Bra av Konsumentverket att inte ge upp, utan att kräva svar om avtalen och säljmanusen bakom S bedrägliga lotteriverksamhet
Visa på X →Bra av Konsumentverket att fortsätta kräva svar om Magdalena Anderssons aggressiva och bedrägliga lotteri. https://sverigesradio.se/artikel/konsumentverket-kraver-att-fa-se-lottforsaljarnas-manus
Visa på X →