"April är en kall och nyckfull vän" #Lundell
Visa på X →411
inlägg
Dags för avslutning av kongressen. Fint och högtidligt. #skongress
Visa på X →Trodde det skulle kännas krystat men det kändes väldigt bra och blev fint den stunden vi avbröt sammanträdet för en tyst minut.
Visa på X →Bra och viktigt. Seriösa företag ska inte diskrimineras vid offentliga upphandlingar. https://x.com/shekarabi/status/842300943399964672
Visa på X →Rekommenderar dokumentären om Audrie&Daisy till alla som har söner. Vill slippa höra att tjejer får skylla sig själv #AudrieandDaisy
Visa på X →@niklassvensson men låtskrivaren från Sölvesborg ändå 👍
Visa på X →Heja Sölvesborg och Johnny Sanchez! #melfest
Visa på X →@amandailestedt ja använd den. 👍
Visa på X →Region Blekinges hederspris gick till en riktig superstar - @amandailestedt 🌟 Stort grattis till en värdig vinnare! #idrottsgalaniblekinge

Hej @OskSandstrom Jobb för dig: http://www.dagenssamhalle.se/jobb/lediga/fyra-journalister-till-sveriges-viktigaste-tidning-30982 =)
Visa på X →Surrealistisk presskonferens. Han säger så många konstiga saker, och då hinner jag ändå inte förstå allt. #Trump
Visa på X →Lyssnar till Obamas tal och hyllning till hustrun. Gråter bort sminket.
Visa på X →Förbanna inte mörkret, tänd ett ljus.
Visa på X →Till och med Trumpväljarna verkar chockade. Ännu en gång har högerpopulismen underskattats. Blir en viktig lärdom.
Visa på X →Nu är regnbågsflaggan hissad på Stadshuset i Sölvesborg. Stolt och vacker. #mittsölvesborg http://www.solvesborg.se/14145
Visa på X →Bra tal av statsministern. Fokuserar på det gemensamma. På samhällsbygge och minska ojämlikhet. Bra att han är optimistisk trots tuffa tider
Visa på X →Bra Kålle! Som vågar fråga energiminister Ibrahim Baylan om havsbaserad vindkraft i Hanöbukten. Blekinge offshore.
Visa på X →Utvärderingsmöte med Sweden Rock Festival. Utifrån logistik, nöjdhet, blåljus mm - Bästa festivalen hittills! #srf16
Visa på X →Vilken positiv överraskning. Sverige får en röst i världen för fred, mänskliga rättigheter, och jämställdhet. Bra! https://x.com/SweMFA/status/747822940276854784
Visa på X →Lyssnar på Gunhild Stordalen. Vilken enastående människa! Klok och förnuftig mitt i lyxen och sjukdomen @G_stordalen #SommariP1
Visa på X →Skön morgon efter efterlängtat nattligt regn. Sen läser jag om #Brexit. Deprimerande. Det blir en midsommar som går till historien. Unket.
Visa på X →Grattis Kalmar! Bra att regeringen omlokaliserar myndigheterna. Mycket bra. #helasverige
Visa på X →Ännu en dag med blå himmel och sol. Det passar bra. Idag ska jag viga ett antal kärleksfulla par på Sweden Rock Festival i Sölvesborg #srf16
Visa på X →Glad för att vara hemma i Blekinge igen. Åker en runda i Norje och blir ännu gladare. Nu är det festival. 😊 #srf16
Visa på X →Visar fram boardingkort i smartphone med 1% batteri kvar. Puh. #livingontheedge
Visa på X →