Magda gillar inte heller att polisstationen i Sölvesborg har stängt 😡
Visa på X →411
inlägg
Emma Fastesson Lindgren - en sån stjärna 💫 På Expressens maktlista! 🌹@emmafastesson @Expressen


🇸🇪 Sverige blir starkare och säkrare. Alla riksdagspartier står bakom en historisk satsning på totalförsvaret. Det är ett styrkebesked – och ett bevis på att samarbete, respekt och ansvar fortfarande är möjligt i svensk politik. https://www.blt.se/insandare/sverige-blir-starkare-och-sakrare/
Visa på X →Klok och ödmjuk i omprövningarnas tid @TeresaCarvalho
Visa på X →Sverige behöver en ny riktning. Personligen tror jag väljarna vill se blocköverskridande samarbeten när oron är stor. Uppenbart att väljarna inte litar på att regeringen kan lösa kriser. Om 465 dagar byter vi ut SD-regeringen #scb




Trodde det var en parodi först 😂
Visa på X →@suzivilda @strandhall Ja. Härskartekniken föll platt när Annika mötte med tydlighet, skärpa och kompetens.
Visa på X →Riktigt bra debatterat av @strandhall i kvällens Agenda i SVT. Saklig, påläst och engagerad 👏
Visa på X →Wow @MjallbyAIFs Wow. Sån jäkla respekt ❤️
Visa på X →Blir så ledsen och påverkad av att läsa om Märta Stenevis utsatthet. Viktigt också för makthavare att visa sina sprickor och sårbarheter. I slutändan är vi alla bara människor. https://www.dn.se/sverige/marta-stenevi-det-finns-ett-missforstand-om-makt-i-miljopartiet/
Visa på X →🚨Mäns våld mot kvinnor är en nationell kris. För över ett år sen krävde vi från (S) en kriskommission. Regeringen gör… ingenting ⚠️ Nu säger polisen att flera kvinnor hade kunnat räddas. Hur många fler ska dö innan Strömmer agerar? https://www.aftonbladet.se/debatt/a/KMmVkE/sluta-ducka-strommer-det-ar-en-ofattbar-tragedi?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Visa på X →Förfärligt.
Visa på X →@CarlSveman Om man gick till val på att det var (S) och Magdas fel att maten blivit dyr, och lovade att fixa det… så borde man kanske själv svara på det?
Visa på X →Magda: ”Jag fick en del kritik när jag sa att Kamala Harris var min kandidat. Men jag har i alla fall inte sagt att Trump är en frisk fläkt” 😂 #pldebatt


Mmhm… det blev dyrtider istället… 💸 Ägg +46% Mjöl +29% Smör +45% Mjölk +42% Minns när denna partiledare kallade livsmedelspriserna för ”Magda-priser” och viftade med falukorvar… 🤷♀️ #pldebatt
Visa på X →Har Kristersson redan avgått som Sveriges statsminister? Han är ju inte ens med i debatten 👀 #pldebatt
Visa på X →@strandhall Ja. Och så sent som 2023 kopplade han ihop Pride 🏳️🌈 med pedofili 😳
Visa på X →Fasansfulla nyheter från Uppsala. Skottlossning och flera döda mitt i stan, mitt i eftermiddagsrusningen 😢
Visa på X →Åkesson gör som Trump. Attackerar den granskande journalistiken. Farlig utveckling. Mycket farlig. #högerpopulism


Mycket bra i DN med @magdandersson 🌹 https://www.dn.se/sverige/magdalena-andersson-redo-att-forbjuda-skolaktiebolag/
Visa på X →Mår fysiskt illa efter att ha sett Dödens chatrum (SVT) och Nätsekten 764 - barn som vill döda (TV4). Barn i Sverige groomas till våldsdåd via nätet. 🚨FBI kallar nätverket 764 ett terrorhot! Jag har påkallat justitieministern - hur ska vi upptäcka och stoppa detta NU!
Visa på X →Nordiska rådet har uttalat sitt starka stöd för vår medlem Grönland 🇬🇱 som nu är utsatt för hård press. 🇩🇰🇫🇮🇫🇴🇬🇱🇮🇸🇳🇴🇸🇪🇦🇽 #nordisktsamarbete #nordiskarådet https://www.norden.org/sv/news/starkt-stod-gronland-fran-nordiska-radet
Visa på X →📣 Regeringens kulturslakt kommer att få konsekvenser långt in i framtiden när replokalerna stängs. Om detta har många skrivit. Även jag 🌹 🔗 Läs min krönika i Sydöstran: https://www.sydostran.se/2025-03-31/regeringens-krig-mot-kulturen-ar-ett-svek-mot-hela-sverige/
Visa på X →Regeringen sänker skatten med svindlande 27 miljarder 2025 - mest för dem som tjänar mest. Samtidigt: Fler föräldrar söker hjälp för matinköp eller för att kunna köpa nya skor till barnen. Socialdemokraterna har föreslagit höjt barnbidrag. SD säger nej.

