Ibland hälsar forntiden på. Emma, 32, behöver ”växa till sig” i fyra år, tycker M o KD. Politikerna: Emma, 32, för oerfaren för att leda kommunen i Herrljunga https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/politikerna-emma-32-for-oerfaren-for-att-leda-kommunen-i-herrljunga via @svtnyheter
Visa på X →401
inlägg
@wolfegabriella What!? Orkar inte… vilket program?
Visa på X →Min vi än @AlirezaAkhondi i interpellationsdebatt med utrikesministern om den vidriga situationen i Iran!
Visa på X →Starstrucked!!! 😍

Mina tre favoriter! 💚
Visa på X →@JohanHedin_PLC Så otroligt bra reportageserie! Och viktig!
Visa på X →Obehaglig men viktig tråd. Läs!
Visa på X →Inget kvacksalveri i svensk sjukvård. https://www.instagram.com/p/CkaYWq0s2fJ/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Visa på X →För att inte tala om bristen på arbetskraft som kommer uppstå i de gröna näringarna som jord- och skogsbruk om detta förslag blir verklighet.
Visa på X →”För mig är minnet av förlossningen det bästa preventivmedlet. Även om jag kanske vill ha ett till barn, så vågar jag inte. För om min förlossning gick bra – hur känns det då när det går fel?” Vi har långt kvar till en jämställd sjukvård. #jämställdhet https://www.na.se/2022-10-30/om-min-forlossning-gick-bra--hur-kanns-det-da-nar-det-gar-fel?shareSource=sharebutton
Visa på X →Det här är otroligt obehagligt!!!!!
Visa på X →Om utvisning pga bristande vandel/prostitution gäller hallickar och inte den utsatta kvinnan, kan väl regeringen bara säga det? Skrivningen i Tidöavtalet är anmärkningsvärd och krockar med befintlig lagstiftning (sexköpslagen, reflektionsperiod). https://sverigesradio.se/artikel/hot-om-utvisning-kan-gora-det-svarare-att-komma-at-manniskohandlare
Visa på X →Tobias gissar väldigt mycket. Vad vi vet är att M är vana vid att rösta emot förslag, även om det är partiets egna politik. Det gjorde de upprepade gånger förra mandatperioden.
Visa på X →@beckmansasikter Kanske för att de vill ha borgerlig politik?
Visa på X →Läsvärd tråd. Vad vet Hanif Bali om bistånd?
Visa på X →Godmorgon! Ja, från igår då… inte riktigt lika fint idag. Men ändå!


@AbirAlsahlani ❤️
Visa på X →@beckmansasikter Tack detsamma, Moderaterna.
Visa på X →Det här blir bra! Och - jag tar åt mig lite av äran… 😉 #valberedning.
Visa på X →Vidrigt.
Visa på X →Det räcker nu. Dessa kvinnor är hjältar!
Visa på X →Välkommen till Centerpartiet!
Visa på X →Undrar jag också!
Visa på X →@eva_kristin77 Och vilket tal hon höll idag… sveper vem som helst av banan!
Visa på X →Handling! Istället för meningslösa ”kontrakt”. #centerpartiet #jämställdhet
Visa på X →